Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1151 ggr
Herveaux
2018-06-27 15:48

Veckans Uppdatering - v. 26

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**DEN JORVIKISKA PONNYN!
**Hej StarFam! Det är dags för vår älskade lilla jorvikiska ponny att få sig en helt ny look!

**DEN UPPDATERADE JORVIKISKA PONNYN!
**Den jorvikiska ponnyn är Jorviks helt egna ponnyras som är känd för att vara en bra nybörjarponny på grund av sitt lugna temperament. Ponnyn är kramgo, arbetsvillig och helt klart Jorviks absolut bästa gräsklippare!

**#PonyPower

**★ Vad är det för ras?
Den uppdaterade jorvikiska ponnyn!
★ Var kan jag köpa den?
På Ponnypråmen utanför Fort Pinta!
★ Hur mycket kostar den?
Denna nybörjarponny kostar 350 Star Coins!
★ Vilken level måste jag ha nått för att kunna köpa den?
Ingen levelgräns - då du kan komma till Ponnypråmen kan du direkt köpa dig en ponny!
★ Måste jag jobba upp något rykte?
Inget alls!
★ Vilka färger finns att välja mellan?
En leverfux, en skimmel och den coola hästen ni designade under Star Stable Live!
★ Finns det något annat som är bra att veta?
Tidigare har våra små knubbiga ponnyer haft lite svårt att hinna ifatt våra större hästar, men de här ponnyerna är precis lika snabba som alla stora hästar på Jorvik!

Om du är intresserad av någon av våra äldre jorvikiska ponnyer kommer du framöver kunna hitta dem på Hästmarknaden.

**HAPPY HORSE WEEK!
**Vi vill fira våra nya ponnyer, och det gör vi med en speciell vecka vi kallar för Happy Horse Week! Alla spelare har idag fått 7 dagar gratis stallhjälp i sina hemstall och alla Jorviks hästar är nu på absolut bästa humör! Tack vare den omfattande stallhjälpen kommer hästarna inte hinna bli hungriga, törstiga eller smutsiga under hela veckan.

Om ni redan har stallhjälp i era stall kommer er betalda tid fortsätta från och med nästa onsdag.

**HOPPA AV LYCKA!
**Hoppning är en så viktig del av ridupplevelsen att vi ville se till att alla spelare kan glädjas åt denna aktivitet. Från och med nu så kommer alla att lära sig att hoppa i början av spelet, inte bara Star Riders! Nya spelare kan få en snabblektion av Jenna när de börjar, följt av en bekant uppdatering med Justin senare. Du kan också hoppa i nya områden – Silvergladebyn, Västkobbens Fiskeby och Jarlaheim!

**MIDSOMMAR PÅ JORVIK
**Jorviks midsommarfirande fortsätter förstås den här veckan! Om ni inte minns allt som händer på festivalområdet i Moorland kan ni läsa allt ni behöver veta i förra veckans nyheter.

**HÄSTMARKNADEN
**Den här veckan är hästmarknaden öppen i Västkobbens Fiskeby!

Ha en härlig vecka!

Kram från SSO-teamet ♥

_Text: https://www.starstable.com/se/article/5466_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
2018-06-27 15:51
#1

Naaaw, så söta dom är! 

En fråga; ni som har en jorvikisk ponny av den gamla modellen, är den också lika snabb som stora hästarna nu?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

akvarium123
2018-06-27 17:36
#2

Enligt mig så kändes den gamla jordiska ponnyn lika snabb som de stora hästarna. 

Känns också kul att nu kunna hoppa i de områdena man förut inte kunnat hoppa i. Har stört mig på det lite grann. Men kul att dom fixat det nu!

Marbi
2018-06-29 10:27
#3

Stallhjälpen verkar inte fungera för mig. Det står att jag har 5 dagar (igår var det 6 dagar) kvar men mina hästar har inte fått någon skötsel alls. Jag tänker vänta tills i morgon men sen måste jag börja mata dom själv om inte dom fått något.

Marbi
2018-06-29 20:48
#4

Nu verkar det fungera, men jag förlorade 2 dagar.

akvarium123
2018-06-29 20:57
#5

#4 Åh vad bra att det fungerar nu igen! 

Jag själv har aldrig egentligen brytt mig så mycket om att hästen ska vara på bra humör då jag inte orkat göra det själv. 

Vet att hästen blir snabbare men jag märker ingen direkt skillnad över ifall den är snabbare.

Upp till toppen
Annons: