Annons:
Etiketthjälp
Läst 2590 ggr
MtR
2018-07-05 16:36

Hur få kontakt med support

Min dotter har ett Star Rider konto men verkar ha ändrat mejladressen till föräldern. Hon hade glömt lösenordet och klickade för att återställa det. Ett mejl kom till förälderns mejl om att ändra vilket vi gjorde men sedan ska ett bekräftelsemejl skickas till förälden och där verkar min dotter har ändrat i sitt konto för det kommer inte fram. För att kontakta support måste man vara inloggad men det är ju just det som är problemet. Moment 22.

Annons:
Herveaux
2018-07-05 16:45
#1

Det går inte att ändra vilken mailadress som SSO-kontot är kopplat till, men jag missförstår kanske ert problem?
Har ni kollat så att mailet inte hamnat i skräpposten?

Man måste inte vara inloggad för att kontakta Supporten. 
Supporten kan ni skriva till här:
https://www.starstable.com/se/support


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

MtR
2018-07-05 17:12
#2

Jag har dålig kunskap i hur det fungerar men återställning av lösenordet går till förälderns mejl men sedan när hon loggar in med det nya lösenordet säger Star Stable att ett bekräftelsemejl mejl skickats till föräldern men detta mejl kommer allt så inte fram inte i skräpposten heller. När jag använder din adresslänk säger det att jag måste logga in först.

Herveaux
2018-07-05 17:16
#3

#2 Vad skumt! Jag har aldrig behövt vara inloggad för att kunna skriva till Supporten… 🤔


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: