Annons:
Etikettböcker
Läst 1111 ggr
Herveaux
2018-07-05 17:13

Star Stable-böcker

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För nån vecka sen kom mina efterlängtade böcker hem;
Den ultimata Hasndboken och Ödesryttarna - Jorvik kallar av Helena Dahlgren.
Köpte även Ödesryttarna som ljudbok och ska börja lyssna så snart jag är klar med Stephen King-boken som just nu betas av.

Guideboken tycker jag är en suverän present till nya spelare. För vissa kan säkert SSO vara lite överväldigande att ta in, så en guidebok proppad med info och tips är ju guld värd. Utöver Star Stable-forum på nätet då förstås.😉 *host, host*

Jag köpte böckerna hos Adlibris. Har beställt böcker därifrån i många år och aldrig haft några problem. Ett pålitligt ställe att handla ifrån.👍 

Har ni köpt någon av böckerna? Vad tycker ni?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upptäck vårt breda sortiment för en inspirerande vardag! Hitta nästa läsupplevelse, allt för ditt kreativa projekt och barnens lek. Alltid bra priser, fri frakt från 229 kr och snabb leverans. Välkommen in till Adlibris!
  • Redigerat 2021-06-11 11:15 av Herveaux
Annons:
Magrat
2018-07-05 17:21
#1

Har allihop. Så fort något med Star Stable kommer ut så får det komma hem 😃

Boken blev jag imponerad över, tyckte den var riktigt bra skriven och höll även mig som 25 år gammal glad över att ha läst den.
Ser verkligen fram mot kommande böcker!

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

[Nampheet]
2018-07-06 14:34
#2

Denna ska man nog klicka hem… 😃

Upp till toppen
Annons: