Annons:
Etiketthjälp
Läst 4405 ggr
Cornelia Isaksson
7/15/18, 12:39 PM

Spelet startar inte

När jag klickar på sso loggan på mitt skrivbord för att starta spelet så kommer ju först loggan upp och sedan ska ju launchen komma upp men det gör den inte det som händer är att det blir svart runt loggan och ovan på detta så kommer det upp en ruta där det står något i form med att att spelet oväntat slutat fungera. Det jag då gör är att avinstallera sso från datorn. Går in på hemsidan ( några av dom här gångerna har det stått navigering till sidan avbröts eller nåt liknande.) installerar sso igen och samma sak händer.

Annons:
Marbi
7/15/18, 7:02 PM
#1

jag tror det är bäst att du skickar ett mejl till supporten så kan dom hjälpa dig.

akvarium123
7/19/18, 6:59 PM
#2

Hände mig på Mac innan jag förstod hur jag skulle göra. Jag gick till Elgiganten och fråga men det förstod inte alls vad som var problemet och tyckte inte att jag skulle få någon mer hjälp än att fråga SSO. Efter det har jag inte alls gillat Elgiganten då dom bara försökte i kanske 2 min innan dom gav upp. Det jag gjorde sedan (2 månader efter att jag varit hos elgiganten) var att helt enkelt göra en ny inloggning (användare) på datorn så installera jag om det och då fungerade det för mig!

Testa det!

Cornelia Isaksson
7/20/18, 2:40 PM
#3

Det har fungerat hittills (det var en dag jag bad min bror om hjälp han är lite mer teknisk) och då fungerade det när jag skulle visa han problemet

E
1/11/24, 3:06 PM
#4

Har samma problem, kan logga in 1 gång efter varje uppdatering men inget mer, funkar inte att starta om datorn och behöver också hjälp, hur löste ni det?<3

Upp till toppen
Annons: