Annons:
Etiketthjälp
Läst 774 ggr
Marbi
7/23/18, 6:46 PM

Det nya uppdraget med Ydris i cirkustältet

Har någon klarat av uppdraget när man ska jaga Ydris i cirkustältet med en specialklocka bakpå hästen? Jag har försökt minst 10 gånger per dag sen förra veckan men det är helt omöjligt. Det är så tråkigt när uppdragen är så här svåra och jag tror inte att jag kommer att klara det så att jag kan fortsätta.

  • Redigerat 6/11/21, 7:11 AM av Herveaux
Annons:
Vikan
7/23/18, 7:12 PM
#1

Ja, tror jag förstod på ungefär femte försöket. Tror han höll samma mönster hela tiden för mig, och när jag förstod vart han var på väg var det bara att följa efter och rida dit direkt

Herveaux
7/23/18, 9:50 PM
#2

Spelade det här uppdraget nu ikväll och jag fick försöka ett par gånger innan jag lyckades. Envis som synden. 😈

Jag tror du kommer fixa det! Ta det lugnt och som #1 är inne på, försök att komma ihåg vilken bana Ydris tar så att du vet till nästa försök.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Marbi
7/24/18, 10:02 AM
#3

Jag har följt mönstret och lyckats hålla mig bredvid Ydris en liten stund men det har inte funkat. Hur länge måste man rida bredvid för att det ska fungera?

Marbi
7/24/18, 10:40 AM
#4

Så fort jag lyckas följa Ydris så åker han in i en ring och jag måste akta mig vilket gör att jag inte hinner följa honom tillräckligt länge som det verkar. Jag känner mig verkligen dum som inte klarar av det här hur mycket jag än försöker och nu börjar jag tappa intresset.

Vikan
7/24/18, 11:46 AM
#5

Klickar du på honom? Det behövde jag tydligen göra, och förstod verkligen inte det i början. Behövde alltså komma nära och klicka på honom och sen fortsätta bredvid en rätt kort stund

Marbi
7/24/18, 2:00 PM
#6

Tack för hjälpen. Då ska jag pröva det. Hur ska man kunna lista ut att man ska klicka, det undrar jag.

Annons:
Eyebulb
7/24/18, 6:03 PM
#7

Jag förstod inte heller först att man behövde klicka på honom. Men jag testade mig fram bara. Men det är ett lite svårare uppdrag :P Jag gillar visserligen det. Gillar en utmaning!

Marbi
7/24/18, 6:43 PM
#8

Lyckades till slut tack vare er hjälp.

Herveaux
7/24/18, 7:20 PM
#9

#8 Yaay! 🏆


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: