Annons:
Etiketthjälp
Läst 1868 ggr
Malinolsn
2018-07-24 16:12

Västkobbens Fiskeby

Hur kommer jag till Västkobbens fiskeby? 
Har upptäckt färjelägen i Jarlaheim, Fort Pinta och Sydhoven, men i Jarlaheim där färjan till Västkobben går ifrån finns det bara ett färjeläge, och den färjan går bara till Fort Pinta? 🙂

Annons:
Herveaux
2018-07-24 16:36
#1

Har du låst upp området Gyllenåsarnas Dal?
(Järngrinden nere vid Ridhuset.)


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Malinolsn
2018-07-24 18:01
#2

#1 Aha, så man måste alltså göra det först… Hur gör man det? Har läst att man måste vara minst level 12, vilket jag är, och ha varit vid rådslaget vid den hemliga stenringen och fått tillbaka Alex häst Tin-Can, vilket jag också har gjort. Rådsmannen i Silvergladebyn har heller inget utropstecken över sig😕

Eyebulb
2018-07-24 18:06
#3

Uppdraget kommer när det kommer. Fortsätt göra uppdrag bara så kommer du tillslut få det. I och med att de lagt till så många fler uppdrag nu så är leveln högre när man kommer in i Gåd. Jag är level 15 på mitt andra konto men har fortfarande inte öppnat Gåd. Har nyss öppnat Dinodalen dock. 

Kommer inte ihåg just vilken uppdragslinje det är som leder dit, så.. fortsätt bara göra uppdragen helt enkelt.

Malinolsn
2018-07-24 18:10
#4

#3 Aha tack! När jag läste om de olika färjelägena fick jag intrycket av att de bara var där, för alla, så att säga. Men det kanske bara var så när de precis kom in i spelet? De artiklarna var några år gamla.

Malinolsn
2018-07-24 18:13
#5

Västkobbens fiskeby finns med på min karta över färjelägen, men det kanske det finns för alla oavsett om man har tillträde dit eller inte? Hade för mig tidigare att man bara såg de man kunde åka till 🙂

Herveaux
2018-07-24 18:26
#6

#5 Stämmer, alla kan se alla färjeläger, även såna man inte kan resa till ännu. 
Jag började spela våren -16 men hur det var innan dess med vilka färjeläger man kan se vet jag icke. 🤐


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Malinolsn
2018-07-24 18:35
#7

#6 Okej, ja då klarnade det ju lite 🤪

Upp till toppen
Annons: