Annons:
Etikettstjärnor
Läst 2785 ggr
Marbi
2018-08-02 20:54

Fånga stjärnor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har hittat några ställen där det verkar vara helt omöjligt att fånga stjärnan. En stjärna i toppen av en gran i Dundull, en stjärna på en stenformation på Sydhoven, en stjärna under en bro i Valdale och så den här stjärnan på bilden under bron i De glömda hedarna. Någon som vet hur man ska göra för att få tag på dom?

  • Redigerat 2021-06-11 07:11 av Herveaux
Annons:
ThatPie
2018-08-02 21:20
#1

Stjärnan på bilden kan vara lite klurig att då tag på, men man får typ glida/hoppa. Rid till den änden av bron du ser och gå sedan ner till höger tills du kommer så nära du kan (utan att ramla ner), sedan är det bara att göra sitt bästa för att få tag på den :) För att få tag på den på granen i Dundull behöver du hämta kaksmulor som finns inne i Dundull på ett bord (mins ej exakt vart). De ska sedan lämnas på klippan vid granen (man mst rida runt typ) så får man hjälp av ett par skator ^-^ Typ världens sämsta förklaring på båda, men googla och hitta någon video som visar om du inte hittar hur.

Herveaux
2018-08-02 22:27
#2

Stjärnan under bron i Valedale är enklast att ta genom att vada ner i vattnet från samma sida som stallet ligger på. Finns en kant man kan gå på så hästen inte börjar simma.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Marbi
2018-08-03 08:47
#3

Tack för tipsen. Jag ska testa och se hur det går.

Marbi
2018-08-03 11:04
#4

Klarade den i Valedale men i Dundull måste man passera en bro som är avstängd för mig. Måste väl antagligen klara av en eller flera uppdrag innan jag kan passera där.

Upp till toppen
Annons: