Annons:
Etikettallmänt
Läst 1146 ggr
Herveaux
8/5/18, 12:46 PM

Svårt att hitta?

Är det någon plats ni tycker var svår att hitta till när ni började spela?

Jag hade lite problem att hitta till Äppellunden första gången. 🥵
Sen verkar det aldrig vilja fastna vart dom olika små områdena (Frusna Dimmornas Dal, Isenskog osv.) i Dinodalen ligger.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Diiziz
8/5/18, 1:53 PM
#1

Isenskog.

//elliot

Hoseok
8/5/18, 4:10 PM
#2

Jag är värdelös på att hitta på starstable. Har fortfarande problem i Epona, Dinodalen, Sydhoven, Mistfall. Kan springa runt alldeles för länge.

Herveaux
8/5/18, 5:40 PM
#3

#2 Oh, Mistfall ja… Där är jag helt vilse i pannkakan ännu…😞


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ThatPie
8/8/18, 8:24 PM
#4

Hade svårt att hitta i dino när jag först kom in, men efter ex antal timmar av arkeologi är det väldigt lätt att hitta på de flesta ställen :P skogen i Gåd där emot lär jag mig aldrig, vet år vilket håll saker och ting ligger men är ett ända virrvarr att komma fram åt det hållet man ska. Som tur är man inte där speciellt ofta :)

s8x2n6
8/9/18, 1:32 AM
#5

GÅS och Gröndal… uhhoh. Virrade runt i Hollow Woods en godan tid innan jag blev bekväm med den. Alla nya byar och städer har också känts jobbiga i början. Brukar få aktivt ta några varv i nya ställen för att memorera. Dundull har jag inte satt helt än i minnet, är där mycket, mycket sällan. Tar lite i taget och tycker det är kul när jag börjar känna att jag kan utan kartan också på ett ställe som tidigare känts virr-varrigt och jobbigt. 😅

iMAKiTTYCAT
8/9/18, 4:40 AM
#6

Jag har jättemycket problem i dinodalen, jag orkar aldrig vara där längre. Har fortfarande inte gjort de arkeologiska uppdragen vilket känns segt men är lika segt att vara där 😂

Annons:
Marbi
8/9/18, 9:04 AM
#7

Dinodalen är svårast. Kanske för att jag inte är där så mycket eftersom jag inte tycker det är roligt att vara där.

Vrilen
8/9/18, 12:28 PM
#8

Har aldrig haft svårt för att hitta nån stans, men sen har jag ett extremt bra lokalsinne även i verkligheten xD

Herveaux
8/9/18, 12:35 PM
#9

#8 Attans lyckost… 😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
8/9/18, 9:51 PM
#10

#8 Har inte heller haft speciella problem men hittar också väldigt lätt i verkligheten (kan dock inte beskriva för någon annan hur man ska hitta) på platser jag redan varit på en gång tidigare.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Travis D
8/9/18, 10:14 PM
#11

Den där förbaskade träkojan i skogen😂

Ainaz
8/10/18, 9:15 AM
#12

Isenskog 🤔

Upp till toppen
Annons: