Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 910 ggr
Herveaux
8/8/18, 3:21 PM

Veckans Uppdatering - v. 32

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**FLER ACHIEVEMENTS!

**Hej StarFam!

Vi börjar närma oss slutet av den jorvikiska sommaren, men vi har fortfarande massor med skoj att bjuda på! Vad sägs om att samla lite mer information om spännande karaktärer på Jorvik, eller att ge sig ut på jakt efter achievements för att fylla upp din fina journal?

**LÄR KÄNNA FLER KARAKTÄRER!
**I vår fina samlingsbok finns mycket att hitta – bland annat information om de karaktärer du möter under dina resor på Jorvik! Idag utökas din samling med 18 nya karaktärer. Om du har kommit en bit in i spelet kommer du redan nu kunna läsa på om fler bekantskaper, men om du nyligen börjat din resa genom Jorviks värld kommer du successivt låsa upp fler och fler karaktärer att läsa om.

Du öppnar din egen journal genom att klicka på knappen "J" på ditt tangentbord, eller genom att klicka på knappen för boken i Hästskomenyn längst ner till höger på din skärm.

**NYA ACHIEVEMENTS!
**Det finns mer att läsa på om i samlingsboken denna vecka! Vi har nu lagt till över 20 nya achievements som täcker många olika områden - vissa låser du upp genom att slutföra specifika uppdrag, och andra kan kräva att du gör något speciellt på olika platser runt om på Jorvik. Har du t ex hittat trädet vid namn Fred? Om inte är det dags att du börjar leta nu!

**ANIMATIONSUPPDATERING
**Visst är det irriterande då man är superkoncentrerad under en levlingsrunda, och helt från ingenstans så hoppar det fram ett staket och sätter stopp? Och då det tar en stund att komma igång igen för att din häst fått en mindre hjärnskakning av kraschen? Vi tycker också det är rätt segt, så vi har lagt fokus på att dressera om alla Jorviks hästar över en natt.

Varje gång din häst kraschar kommer den inte längre stegra, utan istället kommer den tvärbromsa. Det går därmed lite fortare att komma igång igen efter stoppet. Om du kraschar in i ett hinder kommer din häst genast börja skritta direkt istället för att helt och hållet stanna.

**SISTA VECKAN MED JOJO SIWA!
**JoJo Siwa stannar i Star Stable till nästa onsdag. Ta tillvara på de sista dagarna och dansa loss med henne i Fort Pintas disco!

**BUGGFIXAR I JULI
**Varje månad löser vi alla buggar vi hinner med och dessutom rättar vi stavfel och liknande runt om i spelet. Här är några av de buggar vi löst under den senaste månaden:

★ Vi har löst ett par buggar med dagliga uppdrag som lämnat glitter på konstiga ställen efter att uppdraget blivit avslutat. Vi må älska glitter, men vi tänkte att det var bättre att göra saker och ting mindre förvirrande för er!
★ Ett par gamla dialogikoner har blivit utbytta mot nya versioner, t ex till vargen som vill ha mat inne i Gyllenåsarnas Dal.
★ I Månskäreby fick vi kalla in ett par snickare eftersom att en av pilarna som ska leda ryttarna rätt genom Månskärebys tävling lyckats hamna inne i ett hus. Pilen står nu synligt igen!
★ Det måste ha blåst väldigt mycket i Den Gömda Dinosauriens Dal på sistone, för lite av dimman i dalen hade hittat hela vägen till Goldspurs gård! Vinden har blåst vidare dimman och nu är det lika soligt som vanligt i Skördebygden igen.

**HÄSTMARKNADEN
**Välkomna att träffa Eddie och Ferdinand vid Silvergladebyn!

Vi önskar er en solig vecka på Jorvik!

Kramar från SSO-teamet ♥

_Text: https://www.starstable.com/se/article/5627_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
8/8/18, 3:24 PM
#1

Yay vad roligt med mer material till samlingsboken! 
Blir till att jaga fler achievements ikväll…eller imorrn…*gäsp*

Underbart att det går snabbare att få upp farten igen efter en krasch.
Mina stackars djur borde ha en rejäl hjälm på sig så som jag far omkring ibland. 
Tror jag omedvetet har kollisionstestat det mesta som finns i spelet vid det här laget… 🥵


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Marbi
8/8/18, 6:05 PM
#2

Känner precis samma sak. Jag dundrar in i både det ena och andra med min häst. Den skulle behöva ha vaddering runt om utöver hjälm. :)

Herveaux
8/8/18, 6:24 PM
#3

#2 Haha, vad skönt att höra att jag inte är ensam om att rasa runt. 
Vi får slå in hästkraken i bubbelplast helt enkelt.😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: