Annons:
Etiketterhästarnyheter
Läst 953 ggr
Herveaux
2018-08-17 18:02

Teaser: Trakehnare

Vad tycks?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 2021-06-11 07:39 av Herveaux
Annons:
Yehet121
2018-08-17 18:56
#1

Jag är smått besviken över att dom gör en häst som är så lik andra som redan finns i spelet. Jag hade hellre sett en uppdatering på Fjordingen 🤔

ThatPie
2018-08-17 20:31
#2

#1 håller med. Speciellt också när det finns så extremt många andra raser som många skulle vilja ha i spelet, som då inte är lik någon som redan finns.

Maleficum
2018-08-17 21:58
#3

#1 Håller med! Vill också ha en Fjording uppdatering!

Känns som det kommit många nya raser på sistone. Hade föredragit att de uppdtaerat alla gamla befintliga raser först (så alla blev mer "levande").

Sen skulle jag också hellre se raser som skiljer sig mer ur mängden och kanske har "specialanimationer" (när man trycker spacebar) som lusitanon, mustangen och lipizzanern (har jag missat någon ras?) har eller speciell gångart som islandshästen (kan ni tänka er tex en paso fino med en av sina speciella gångarter eller annan gångarts ras).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

ThatPie
2018-08-17 23:11
#4

#3 vet inte om jag tycker att de borde uppdatera ALLA befintliga raser, då många av de som kom i början (när alla hade starter häst modellen) också skulle se ganska lika ut. Men skulle älska att se nya versioner av fjordingen, achalteekern och tinkrarna, då de alla är raser med specifikts egenskaper som gör att de står ut ifrån mängden.

Icewolf88
2018-08-18 01:55
#5

Nja, blir nog inget köp för min del. Som många andra har påpekat, så är den ganska lik hanoveraren. Och den var inte heller en favorit. Enda hästen som jag ångrade att jag köpte.

Vill så gärna ha en uppdaterad fjording! Typ den enda rasen jag ville ha sedan jag började spela för två år sen! 😭

Eyebulb
2018-08-18 21:29
#6

Tycker det är roligt med Halvblod med lite mer färger! Så jag klagar inte egentligen. 

Sen håller jag väl med om att jag önskade att de uppdaterade de gamla. Hade gärna skaffat en fjording. Sen fick jag välja en ny ras så vill jag ju fortfarande jättegärna ha Welsh Cobs ;) Med de nya modellerna de gör nu skulle de kunna bli otroligt snygga <3

Annons:
Travis D
2018-08-19 13:25
#7

Va helt kär i den bruna och hade tänkt köpa den dock så ogillar jag dens tecken så ska vänta på att det kommer en med annan färg (lär ju inte komma en brun utan tecken antar jag) så satsar på svart eller helvit :D

Jag är helt kär i den svarta hannoveranaren och älskar bruna hästar och tycker att dom här är helt magiskt vackra och väldigt lika hannoveranaren vilket är både plus och minus tycker jag :)

Vrilen
2018-08-22 13:43
#8

Älskar modellerna, jag tyckte inte om hannon så här ingen men den här modellen var riktigt fin tyckte jag. Dock gillade jag i te färgerna så mycket. Det var ingen häst som skrek den ska jag ha så blev inga köp. Väntar på nya färger. Vill jätte gärna ha en uppdaterad ankhel teker och en marwari häst nästa gång!

Amephyst
2018-08-22 21:19
#9

Jag blev tyvärr lite besviken på färgerna. Den bruna är fin och skäcken är fin. Men det var ingen som var det där lilla extra. Särskilt den grå blev en stor besvikelse. Jag hoppas på lite roligare färger, annars så hoppar jag nog över denna. Men en ny fjording, akhal theke skulle vara kul. Fast jag skulle nog kasta mig över en knabstrup om de kom.

Travis D
2018-08-23 12:41
#10

#9 jag håller med om färgerna om en knabstrupter kom skulle jag dö av lycka jag är ett knabsturpter fan 😃😍(till stor besvikelse kan jag tyvärr inte stava rasens namn)

Upp till toppen
Annons: