Annons:
Etiketttävlingar-sso
Läst 1703 ggr
akvarium123
9/7/18, 7:41 PM

Levling!

Tänkte höra hur eran levlingsrunda är. Vad börjar ni med och hur går ni vidare? 

Skriv gärna eran levlingsrunda! Gärna hela men ta så många ni kommer på som ingår i eran regelbundna rundan!

  • Redigerat 6/11/21, 11:12 AM av Herveaux
Annons:
Marbi
9/8/18, 9:17 AM
#1

Eftersom mitt hemstall är i Moorland så börjar jag alltid där. Där finns ju fyra olika race att köra väldigt nära. Just nu när vi kan åka till molnlandet så fortsätter jag där eftersom man får 250 poäng för den tävlingen. Rider jag en ponny fortsätter jag med ponnytävlingen vid vattnet och sen vidare till Fort Pinta. Efter det går jag vidare till Silverglade där vi har Steve, väderkvarns och kanin racet, Marley's hopptävling och barrelrace. Vidare därifrån till Vingården, Ridhuset, Jasper och Gyllenbladet. Efter det kan det variera väldigt mycket utifrån vilket humör jag är på. :)

ThatPie
9/8/18, 10:41 AM
#2

Jag har två, för omväxlings skull. Ena är mf-fg-genvägen mellan fg och vg (pole bending tävlingen och den vid sjön)-vd (och orienterings tävlingen)-Mario-galopp banan (men inte lämna den till baronessan)-Steves-väderkvarnen- kanintävlingen-Marley- (lämna till baronessan)-vg-trädgården-ridhuset-Jaspers-Gåd skogen-Gåd stallet-färga till jh-paddock ön-jh stallet-utanför jh-goldspu… vad de nu heter-gröndal-månskärebyn-nh-sydhoven-fp-(molntävlingen)-ml. Andra är ridhuset-Jaspers-Gåd skogen-Gåd stallet-färga till jh-paddock ön-jh stallet-utanför jh-goldspu… vad de nu heter-gröndal-månskärebyn-nh-sydhoven-fp-(molntävlingen)-ml-steves-väderkvarnen- kanintävlingen-Marley-galopp banan-mario-vg-trädgården-vd-vd sjön-pole bending-fg-mf. Andra kanske inte ör den dom tar kortast tid, men den är mest till för att jag inte ska tröttna på den första :P

Maleficum
9/9/18, 11:57 AM
#3

Skaffar i princip ingen ny häst förrän den jag levlar är färdig levlad. Men gör det aldrig under någon större stress så oftast parkerar jag mig vid ridhuset och kör dem tre hoppbanorna dagligen. Känner jag för det gör jag kanske någon annan tävling också men av någon anledning gillar jag inte riktigt att nöta "terrängbanorna".

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

s8x2n6
9/11/18, 8:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här har du tre st av olika längd, med alla xp-mängder utskrivna också (förutom Dundull då). 😉 Den kortaste är nog närmast min normala levlingsrunda, är väldigt oinspirerad när det kommer till levling nämligen 😛

Travis D
9/12/18, 9:40 AM
#5

#4 är det okej om man lånar dina levlingsrundor? 😊

s8x2n6
9/13/18, 11:02 PM
#6

#5 ja men absolut! Bara kul om de används 😅

Annons:
Upp till toppen
Annons: