Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 908 ggr
Herveaux
9/20/18, 11:29 AM

Veckans Uppdatering - v. 38 Bonus!

**NYA SAKER I GÖRNINGEN!
**Hej StarFam! Vi har ett par spännande men viktiga saker att prata om idag!

I gårdagens onsdagsuppdatering ökade vi ryktet ni kan tjäna i dagliga uppdrag med Kallterna i Den Gömda Dinosauriens Dal. Detta gör att det kommer gå mycket snabbare att slutföra era rykten med Sedna och Nonak om man vill skaffa sig en fluffig fjordhäst.

Anledningen till det ökade ryktet är att vi vill ge er en chans att hinna köpa en av dessa klassiska fjordingar innan de, tillsammans med Kallterna, lämnar Jorvik den 10 oktober. Det betyder att efter onsdagsuppdateringen den 10 oktober kommer hästarna inte längre vara tillgängliga att köpa. De fjordhästar ni redan köpt kommer förstås inte påverkas.

Medan detta kan vara lite sorgligt finns det en väldigt bra anledning bakom det! Då vi för spelet framåt med nytt innehåll och nya funktioner måste vi ibland ta bort äldre saker från spelet. Genom att byta ut de äldsta hästarna kommer vi kunna fokusera på nya sorters hästutrustning eller till och med nya hästrelaterade funktioner som helt enkelt inte fungerar med de allra äldsta hästarna. För varje år som passerar kommer vissa saker i spelet bli så pass utdaterade att vi känner att det inte längre representerar det vi vill att Star Stable ska erbjuda er.

Och som ni säkert redan har listat ut så betyder detta självklart att vi arbetar på en uppdaterad fjordhäst! Vi är fortfarande mitt i produktionen av den, så det kommer dröja innan hästen är redo att släppas.

Så varför lämnar Kallterna Jorvik tillsammans med fjordhästarna? Vi är inte helt säkra just nu, men ryktet går att något skumt är på gång i Dinodalen…

Här är lite info som är bra att veta:
★ Kommer de fjordhästar jag tidigare köpt försvinna från spelet?
Nej, om du har köpt en fjordhäst kommer det inte ske några ändringar till den och du kan rida den precis som du alltid gjort.
★ Kommer de fjordhästar jag äger uppdateras till en ny fjordhäst?
Precis som vi nämnde ovan så kommer inga ändringar ske, så nej!
★ Betyder det här att andra hästar också kommer lämna spelet?
Det är möjligt att det kommer ske en dag, men just nu kan vi inte säga om det blir så eller inte. Hästar som du redan har köpt kommer förstås inte försvinna från ditt hemstall och du kommer kunna rida på dem precis som vanligt.

Vi har också något riktigt coolt att visa er idag – en allra första sneak peek på vår kommande uppdaterade fjordhäst!

Sneak peek!

Vi kommer fortsätta påminna er om de äldre fjordhästarna fram till den 10 oktober då de lämnar spelet, så ni har en chans att skaffa er en (eller flera) av dem om ni vill!

Vi ses i Jorvik

Kramar från ert SSO-team ♥


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Amephyst
9/20/18, 11:52 AM
#1

Jag har önskat en uppdatering av fjordingen ganska länge nu, och att någonting händer i dinodalen ännu längre. Men jag måste tyvärr säga att jag är lite besviken över modellen som den ser ut just nu. Mulen ser spetsig ut, pannluggen hade jag velat ha lite längre och tunnare mot toppen och svansen ser "bladig" ut, i brist på bättre ord. Vi får se hur det blir, men i nuläget är jag nöjd med min nordsvensk :)

Maleficum
9/20/18, 5:51 PM
#2

#1 Också sett fram emot nya uppdaterade fjordingen! Men kan hålla med dig att den inte ser helt fjordig ut. Inte i den form jag önskat men å andra sidan är de ju långt från klara så kan ju hinna förändras en del (speciellt om de lyssnar på kritik om den för lär ju vara fler som inte är 10% nöjda som den ser ut nu).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
9/20/18, 7:27 PM
#3

Tycker det ska bli jättespännande att se vad som kommer hända i Dinodalken och få uppgradera min gamla fjordis. 

Håller med, nu är ett perfekt tillfälle att ge (konstruktiv) kritik på den nya fjordingen. Jag är inte ett dugg avundsjuk på teamet som ska försöka göra så många som möjligt nöjda. 🤐


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Cornelia Isaksson
9/28/18, 7:18 PM
#4

Hur mycket ryktes poäng får man nu

Vrilen
9/28/18, 11:56 PM
#5

Varierar, testa själv så får du se😎

Upp till toppen
Annons: