Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1114 ggr
Herveaux
2018-10-03 15:02

Veckans Uppdatering - v. 40

**STAR STABLE FYLLER 7 ÅR!
**Hej StarFam! Det är dags att fira världens bästa spel, för idag börjar vårt stora födelsedagskalas för Star Stable som fyller 7 år!

Vi kommer fira vår födelsedag fram till den 17 oktober, så passa på att delta i festligheterna medan de varar!

**FIRA VÅR FÖDELSEDAG MED OSS!
**Första veckan i oktober firas vår födelsedag, och årets firande tar plats i Moorland, bakom Gamle Jaspers lada. Det betyder förstås att även du som inte är Star Rider kan delta i firandet! Här kan du fyra av fyrverkerier, äta tårta med dina kompisar, hålla dramatiska framträdanden på teaterscenen och lämna in uppsamlade gyllene hästskor. Vad det är, undrar ni? Läs vidare för att få veta mer!

**FÖDELSEDAGSTÄVLINGAR
**Om du nyligen har köpt en ny häst är det här lätt den bästa tiden på året för att träna upp den! Under våra födelsedagsveckor kan du nämligen varje dag utföra ett lopp för att få hela 1500 XP till din häst. Tjoho!

★ Onsdag - Fort Pinta
★ Torsdag - Steves Gård
★ Fredag - Moorland
★ Lördag - Jorvikstallet
★ Söndag - Vingården
★ Måndag - Valedalesjön
★ Tisdag - Firgrove

**HITTA GYLLENE HÄSTSKOR!
**Vi har förstås ett snyggt födelsedagsset att samla i år, och detta gör du genom att leta hästskor! Prata med den Födelsedagsansvarige som du hittar på partyområdet i Moorland för att få instruktioner, och efter det kan du hitta 75 gyllene hästskor som är utspridda runt Fort Pinta, Moorland, Silvergladebyn, Firgrove och Valedale. Du får även några extra skor varje gång du utför en födelsedagstävling! Då du har samlat på dig hästskorna genom att gå nära dem och klicka på dem återvänder du till den Födelsedagsansvarige för att byta dem mot coola belöningar. Det finns åtta delar av födelsedagssetet att samla, och efter det kan du fortsätta byta in hästskor för att få lite mindre belöningar.

**VÅR PRESENT TILL ER!
**Egentligen är det kanske lite konstigt att vi ger er en present då det är vi som fyller år, men vi gillar att sprida glädje!

Kora, en av våra druidvänner, har tränat en av sina fåglar till en helt ny uppgift – att kunna flyga med dig och din häst på äventyr! Denna lilla partyfågel kan antingen sitta och vila på din sadelväska eller flyga bredvid dig medan du är ute på jorvikiska äventyr.

Använd värdekoden FREEGULL för att få din helt egen fiskmås med partyhatt! Denna värdekod är giltig lika länge som vårt födelsedagsfirande, så se till att lösa in värdekoden innan den 17 oktober!

**NY FUNKTION!
**Ibland händer det oss alla att vi vill spela Star Stable en stund och helt och hållet sjunka in i spelupplevelsen - så rider du in i ett nytt område och får upp platsens namn mitt på skärmen. Inte så verklighetstroget, eller hur?

Idag släpper vi några nya knappar i spelalternativen som låter er:
★ Tillfälligt stänga av vänförfrågningar
★ Tillfälligt stänga av gruppinbjudningar
★ Tillfälligt stänga av klubbinbjudningar
★ Tillfälligt stänga av den blinkande chattikonen i nedre vänstra hörnet
★ Tillfälligt dölja alla andra spelares namn
★ Tillfälligt dölja alla platsnamn som vanligtvis syns mitt på skärmen då du rider in i ett nytt område

Alla dessa alternativ återställs om du loggar ut från spelet.

**JORVIK CITY FASHION WEEK
**Jorviks egen modevecka pågår fram till nästa onsdag! Om ni behöver en påminnelse om allt som just nu går att göra i Jorvik Citys Galleria, kika in nyheterna från förra onsdagen!

**GLÖM INTE KALLTERNA!
**Kallterna lämnar Jorvik tillsammans med sina fjordhästar i nästa veckas uppdatering. Om du vill skaffa dig en av våra klassiska fjordingar är det alltså läge att göra det innan dess!

HÄSTMARKNADEN
Hästmarknaden är öppen vid Silvergladebyn!

Ha en kalasbra vecka!

Kramar från ert SSO-team ♥

_Text: https://www.starstable.com/se/article/5849_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
2018-10-03 15:04
#1

Födelsedagsrace - yaaay!
Gyllene hästskor - YAAAY!
Stänga av vän/grupp/klubbinbjudningar - yaaay! 
Flyagnde husdjur - yaaay!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Vrilen
2018-10-03 15:23
#2

Bara massa yaaaay idag 🥳

silverfiisk
2018-10-03 15:26
#3

Är det någon mer än jag som upplever problem med husdjur efter uppdateringen? När jag väljer att min hund ska springa bredvid mig så syns den inte.

ThatPie
2018-10-03 17:35
#4

#3 jag har haft så efter tidigare uppdateringar, men inte nu. För mig ändras tiden på dagen dock varje gång jag lämna hemstallet :P

silverfiisk
2018-10-03 18:06
#5

#4 okej. Det fungerar som det ska för mig nu :)

Maleficum
2018-10-03 20:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Och eftersom man nu får extra häst xp närmsta veckan så var jag ju tvungen att skaffa mig en ny häst att levla :P

Säg hallå till BraveHeart! (Varit sugen på denna Lusitano ända sen dem kom men inte blivit att av faktiskt skaffa den)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Annons:
Herveaux
2018-10-03 20:45
#7

#6 Så vacker!😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: