Annons:
Etikettallmänt
Läst 831 ggr
Herveaux
10/4/18, 7:27 PM

Favoritljud i SSO?

Vilka är dina favoritljud i Star Stable Online? 
Alltså inte musik, utan ljudeffekter. 

Jag sitter fortfarande och myser till ljudet av det nya hovklappret. 
…och fnissar åt jordekorrarnas gallskrik när man skrämmer bort dem från Barney´s åker med vuvuzelan. 😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Maleficum
10/4/18, 7:40 PM
#1

Sitter fortfarande och spelar med spelet i ljudlöst så har noll koll på de olika ljudeffekterna :P

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Travis D
10/5/18, 9:15 AM
#2

Hovarna när man galopperar 😍 Älskar ljudet brukar till och med höja ibland 😂

Marbi
10/5/18, 9:31 AM
#3

Klickljudet när man manar på hästen och när den frustar.

ThatPie
10/5/18, 7:16 PM
#4

#3 jaaa smackningen är väldigt nice! Gillar även skogs ljuden, när man hör vinden och hur träden rör på sig. Ett ljud jag dock inte gillare är ett av de högre pipen den nya fiskmåsen ger ifrån sig, skär i öronen när jag hör det. Önskar att man skulle kunna stänga av att djuren låter ibland :/

Travis D
10/5/18, 7:34 PM
#5

Lite off topic men bara jag som spelar utan ljud på?

ThatPie
10/5/18, 11:47 PM
#6

#5 jag brukar oftast köra med musiken av men ljudeffekter och dess like på + min egen musik

Annons:
Marbi
10/6/18, 10:15 AM
#7

Drar bara ner ljudet när klubben har event och jag vill höra vad dom säger. :)

Icewolf88
10/7/18, 4:21 PM
#8

Hovljuden såklart! 😂

#5 Ibland när jag levlar hästen så stänger jag av all ljud och lyssnar på musik istället. Men då och då så kör jag med ljud på också 🙂

Eyebulb
10/17/18, 12:15 AM
#9

Hovljuden, Klinket av stigbyglarna, och knarret av lädret när man travar samt alla ljudeffekter i Dinodalen! 

Sen de uppdaterade ljudeffekterna så brukar jag göra med musik av men ljud på, men levlar jag så har jag annat på i bakgrunden också. Dock tar jag mig gärna en nattur i Dino lite då och då, och då har jag bara spelljudet på

Upp till toppen
Annons: