Star Stable Online

Teaser: Fjordhäst

2018-10-11 11:25 #0 av: Herveaux

Vad sägs? 

// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster, Guldhamster och Hundar
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2018-10-11 11:37 #1 av: Vrilen

Tycker om dom! Har inte gillat Trakken eller Hannon alls, dom har känts så smetiga och ''ofärdiga'' så har inte köpt dom men Fjordingarna ser helt okej ut faktiskt

Anmäl
2018-10-11 12:55 #2 av: ThatPie

Jag är lite skeptisk till hur de valt att göra man och svans... lite för spretigt med de vita och svarta. Men men gillar hur resten ser ut än så länge. Har ju väntat på en ny version av fjordingen, så lär köpa en när alla färger har kommit!

Anmäl
2018-10-11 13:29 #3 av: Icewolf88

Älskar dem!

Har väntat sååå länge och nu släpps de äntligen Kär

Anmäl
2018-10-14 10:22 #5 av: Amephyst

Jag kommer antagligen inte köpa någon. Jag tycker inte alls om hur de gjort svans och pannlugg, varken modellen eller att det finns svarta slingor överallt. Om de dessutom har en lika "plastig" färg som trakhenerna och de andra nya hästarna har så blir det en riktig dealbreaker för mig. Överlag tycker jag att de senaste hästarna har haft ett bättre rörelsemönster, men färgerna när det kommer till ljus, skuggor och textur har varit en katastrof.

Anmäl
2018-10-14 10:48 #6 av: Vrilen

Håller med #5. Dom senaste hästarna har sätt väldigt plastiga ut. Har sett Fjordingarna i spelet och i trailern och dom känns också smetiga och plastiga :/

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.