Annons:
Etiketterhästarnyheter
Läst 484 ggr
Herveaux
2018-10-11 11:25

Teaser: Fjordhäst

Vad sägs?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 2021-06-11 11:10 av Herveaux
Annons:
Vrilen
2018-10-11 11:37
#1

Tycker om dom! Har inte gillat Trakken eller Hannon alls, dom har känts så smetiga och ''ofärdiga'' så har inte köpt dom men Fjordingarna ser helt okej ut faktiskt

ThatPie
2018-10-11 12:55
#2

Jag är lite skeptisk till hur de valt att göra man och svans… lite för spretigt med de vita och svarta. Men men gillar hur resten ser ut än så länge. Har ju väntat på en ny version av fjordingen, så lär köpa en när alla färger har kommit!

Icewolf88
2018-10-11 13:29
#3

Älskar dem!

Har väntat sååå länge och nu släpps de äntligen 😍

Denna kommentar har tagits bort.
Amephyst
2018-10-14 10:22
#5

Jag kommer antagligen inte köpa någon. Jag tycker inte alls om hur de gjort svans och pannlugg, varken modellen eller att det finns svarta slingor överallt. Om de dessutom har en lika "plastig" färg som trakhenerna och de andra nya hästarna har så blir det en riktig dealbreaker för mig. Överlag tycker jag att de senaste hästarna har haft ett bättre rörelsemönster, men färgerna när det kommer till ljus, skuggor och textur har varit en katastrof.

Vrilen
2018-10-14 10:48
#6

Håller med #5. Dom senaste hästarna har sätt väldigt plastiga ut. Har sett Fjordingarna i spelet och i trailern och dom känns också smetiga och plastiga :/

Annons:
Icewolf88
2018-10-15 18:31
#7

Även om jag älskar hur den nya fjordingen ser ut, så kan jag hålla med om hur alla nya hästar ser smetiga ut.

De gamla hästarna hade så fina texturer. Så det är lite trist att alla nya ser så enkla ut i jämföreselse. Dock ifall man tittar närmare på den nya versionen av fjordingen, så ser man små pälsdetaljer.

Ska bli intressant att se dem med egna ögon när de släpps på Onsdag! 🙂

Upp till toppen
Annons: