Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1007 ggr
Herveaux
10/17/18, 7:05 PM

Veckans Uppdatering - v. 42

Den uppdaterade fjordhästen!
Hej StarFam! Nu är det äntligen dags att välkomna den nya fjordhästen till Jorvik!

**Nya fjordhästar!
*Tre fantastiskt fluffiga fjordhästar finns nu att välja bland på Jorvik! Fjordhästen är en vänlig, lugn och lojal hästras som alltid har färgen black. Den är också känd för sin karaktäristiska man, som går att klippa i roliga former! *#FantasticFjords

**★ Vad är det för ras?
Den lojala fjordhästen!
★ Var kan jag köpa den?
Du hittar en i Fort Pinta och två i Valedale!
★ Hur mycket kostar den?
850 Star Coins.
★ Vilken level måste jag ha nått för att kunna köpa den?
Level 6!
★ Måste jag jobba upp något rykte?
Nepp!
★ Vilka färger finns att välja mellan?
Fjordhästen kan bara ha färgen black, så det finns tre varianter att välja mellan – brunblack, musblack och isabellblack!
★ Finns det något annat som är bra att veta?
Oh ja! Dels är fjordhästen köldtålig, vilket betyder att den kan prestera på topp även inne i Den Gömda Dinosauriens Dal. Dels har den också FYRA unika manstilar att välja mellan, tillsammans med de standardstilar alla hästar kan ha. Det betyder att du har hela åtta manstilar att välja mellan!

**Tvätta din häst!
**Spolspiltan i ditt hemstall är inte bara där som dekoration! Nu kan du ta in din häst i spolspiltan och klicka på vattenslangen för att pyssla om din kompis lite extra. Supermysigt! Då du utför den dagliga skötseln på din häst kan du nu välja mellan att borsta den som vanligt eller duscha den för att checka av dagens renlighetsrutin.

I spolspiltan kan du välja mellan att duscha hästen, svampa av den eller borsta den.

**Hästmarknaden
**Hästmarknaden är öppen i Västkobbens Fiskeby och Eddie och Ferdinand hoppas du vill komma förbi och hälsa på!

Ha en trevlig vecka!

Kramar från ert SSO-team ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/5871


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Maleficum
10/17/18, 8:50 PM
#1

Hoppas det kommer några fjordisar till appen också så man kan ta hand om sitt egna lilla gulliga fjordisföl! 😍

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
10/17/18, 9:38 PM
#2

#1 Åh gud vad sött det vore! *håller tummarna*


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Vrilen
10/17/18, 11:27 PM
#3

Är riktigt besviken på fjordingarna :/ Blev inget köp, igen. Känns som dom har tagit 711 steg bakåt i utvecklingarna. Visst rörelserna och animationerna är lite bättre än förut men dom är så plastiga. Känns som plastiga leksakshästar man hade när man var lite. Känns som det bara gick utför sen dom nya ponnysarna kom🤓

Icewolf88
10/18/18, 12:40 AM
#4

Älskar de nya fjordingarna😍 Köpte den gråa!

Amephyst
10/19/18, 1:36 PM
#5

Jag har inte hunnit kika på dem i spelet, men jag håller med #3 om att modellerna har blivit värre hos de nyare hästarna. Om jag köper någon så blir det antagligen isabellen, just för att kontrasten i man och svans inte är lika skarp där. Men å andra sidan sett så kanske jag köper en till nordsvensk istället.

LinneaWik
10/19/18, 8:25 PM
#6

Kunde inte välja så jag råkade köpa alla tre hihi

Annons:
Susanna_w
10/19/18, 9:12 PM
#7

Jag tycker ju att inga nya hästar slår Connemaran eller Nordsvenskarna vilket inte borde vara fallet. Man borde ju gå framåt och inte bakåt? Och svansen och luggen, förstår inte riktigt hur man inte kan tycka att det ser katastrof ut faktiskt. Dom kan ju så mycket bättre så förstår inte riktigt vad som hänt faktiskt.

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

Amephyst
10/20/18, 8:33 PM
#8

#7 👍

Marbi
10/21/18, 8:54 AM
#9

Jag är nöjd med min gamla fjording och kommer inte att köpa en ny. Min nästa häst kanske blir en nordsvensk, dom gillar jag väldigt mycke.

Upp till toppen
Annons: