Annons:
Etikettallmänt
Läst 1036 ggr
molam
10/22/18, 8:12 AM

Ny spelare

Hellu!

Började precis att spela igår, tänkte se om man kan få lite nybörjartips xD tävlade tex precis med Loretta efter att hon hon försvunnit, och när jag tävlade med henne så kunde hon börja galoppera direkt, JAg kan inte det xD Kommer det med tiden eller äör det nått speciellt?

KAsta allt ni kan på mig =) Snabba pengar? bäst Utrustning? Nått annat särskillt? etc?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Marbi
10/22/18, 9:03 AM
#1

Jag minns inte hur det var för mig men har läst mig till att man kan galoppera efter att man gjort uppdraget "Rid kavalettin" på level 2.

Här kan du hitta mer information: http://starstablehjalpen.blogg.se/category/tips-och-tricks.html

T ex bästa utrustning, vilka uppdrag du tjänar mest pengar på osv. Annars är det bara att träna, träna och träna. :)

molam
10/22/18, 9:07 AM
#2

Nu håller jag på att försöka luska ut fjärilsslalom xD

Galoppera kan jag! ^^ MEn kommer inte in i galopp direkt x3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Herveaux
10/22/18, 9:22 AM
#3

Välkommen till Jorvik! 🙂

Jag har samlat alla artiklar på ett ställe så där kan du klicka runt och läsa om lite allt möjligt i spelet. 
https://starstable.ifokus.se/articles/58e49456ce12c451b80003e6-biblioteket-artiklar-kartor-topplistor?discussions-1

Hoppas du kommer trivas både i spelet och här på forumet!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

molam
10/22/18, 11:00 AM
#4

MEn nu är jag på lvl 5, kommer jag inte kunna spela mer nu om jag inte "köper" spelet?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Herveaux
10/22/18, 11:02 AM
#5

#4 Stämmer. Gratis-delen är till level 5.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

molam
10/22/18, 3:11 PM
#6

Hur mycket kostar det sen då? har ingen CD spelare i min dator xD Betalar man en gång eller en gång per månad? hur går man till väga nu då?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
silverfiisk
10/22/18, 6:07 PM
#7

#6 Du behöver ingen CD spelare :) du kan välja att köpa en månad i taget för 55kr, tre månader för 129kr eller lifetime för 599kr. Du går in på länken här nedan, loggar in och sedan klickar du på Star Rider https://www.starstable.com/se/

molam
10/22/18, 6:18 PM
#8

Tack så mycket! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

iMAKiTTYCAT
10/24/18, 11:59 AM
#9

Rekommenderar att köpa Star Rider när det är stora helgerbjudanden så att du tex får mer sc. Har lifeTime, vilket gör att under perioder där jag inte spelar så samlar jag på mig sc eftersom man får 100 sc varje lördag. Då har man lite pengar att shoppa för när man väl börjar spela igen😃 Spela och njut! Stressa inte. Häng med på uppdragen ordentligt så kommer man in i berättelsen och får en helt annan spelupplevelse 😉

molam
10/29/18, 1:47 PM
#10

SÅf till att jag blev star rider i en månad iaf, för att testa på riktigt! ^^ MEn star coins, kan man bara få dom Via att köpa eller den mängden man får en gång i månaden? Ska se om jag hittar nått på länken jag fått länkad, men är rätt dålig på att hutta saker xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Vrilen
10/29/18, 2:02 PM
#11

Du får 100 sc i veckan som SR.

molam
10/29/18, 3:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

YEs har kommit fram till att man får 100SC en gång i veckan, samt att man kan köpa SC, men tänkte om det fanns nått mer =)

On another note, jag (Bambi Pixiedust) och Luckymadness har haft del äventyr tillsammans, vi har ändrat våran look något, men har fortfarande bobcat tröjan.. fast, rosa är inte min favorit färg, så hoppas hitta en annan bra tröja xD men hitentills har luckymadness fått ett lila träns, ett lila schabrak med blå stjärnor och en ny sadel för att slippa startsadeln =) samt att vi har en lila sadelväska med kaninen Floppy i (tillfälligt namn medan vi hittar ett som passar henne).
Bambi Pixiedust har inget direkt tema ännu utan hon får ha de kläder som är någorlunda bra xD vi hippas att till slut hitta några snygga lila kläder åt henne med =)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Maleficum
10/29/18, 6:19 PM
#13

#12 Din starthäst ser precis ut som min och just den kaninen var det första husdjuret jag införskaffa mig! =D (Även den lila sadelväskan hamna väldigt fort hos mig också ;))

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Annons:
molam
10/29/18, 7:12 PM
#14

#13 Väldigt förtjust i Lila =D Sen är Luckymadness inte den fulaste häst heller <3 LEtar dock efter en ny häst, en ponny då vissa tävlingar kräver ponnys, men har inte råd för tillfället xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Maleficum
10/29/18, 9:50 PM
#15

#14 Lila är en favorit för mig med ;) Har ett helt lila sett på min mustang.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Diiziz
10/30/18, 2:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Har en likadan häst! Marblebeauty❤️(Lite off topic haha, sorry)

//elliot

[Ssoklubb]
1/21/19, 6:31 PM
#17

Hur går det? :)

molam
1/21/19, 9:15 PM
#18

Går super bra, har fått grepp om spelet nu! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: