Annons:
Etikettridklubbar-reklam
Läst 2177 ggr
Anniesunbrooke
10/25/18, 4:02 PM

Klubb på marshmallow Cloud

Halloj! Jag är en 17 åring som har spelat sedan 2014 och har precis skapat en klubb och vill gärna hitta 1-2 personer som vill äga den tillsammans med mig. Den heter South Dragons och är som sagt skapad men inte uppstartad. Har den på mitt andra konto ”astrid Starwall” men tanken är att flytta över den till mitt vanliga konto ifall allt går bra. Målet med klubben är att få en bra gemenskap där man ska trivas och kunna ha kul, vara aktiva & sociala både på eventen och i chatten. Åldersgruppen är tänkt att vara 15+ och kraven på event kommer lösas via ett poängsystem där man ska ha minst 5 poäng per månad. Har en hel del planer och idéer att diskutera och är öppen för förslag och idéer från eventuella delägare också, såklart. obs - det är på marshmallow Cloud.

  • Redigerat 6/11/21, 8:26 AM av Herveaux
Annons:
[Noctis Lotus]
11/3/18, 6:46 PM
#1

Jag är intresserad av att vara medlem. Är 16 år, level 21 och finns på marshmallow cloud.  Mitt namn är Rita Underhill. Kan vi prata i spelet eller på instagram om det är möjligt?

Travis D
11/3/18, 9:18 PM
#2

jag är intresserad ,jag är 13 år och level 19.(dock väldigt mogen =) ) Heter Maja Misthill i starstable och finns på ig: sso.Majtassen och  även på discord, snapchat, star stable xD m.m :)

EbKa
11/4/18, 5:02 PM
#3

Jag är också intresserad av att bli medlem! Är själv 19 år och heter Stella Lightningfall i spelet och befinner mig på marshmallow clouds.

Anniesunbrooke
11/5/18, 11:01 AM
#4

Skicka iväg en vänförfrågan eller ett brev ifall jag inte är online! :) (till Astrid Starwall)

Upp till toppen
Annons: