Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 674 ggr
Herveaux
10/31/18, 4:24 PM

Veckans Uppdatering - v. 44

**Spöken ÖVERALLT!
**Hallå där, StarFam! Trodde ni att vi var klara med Halloween för den här gången? Absolut inte - vi har ju en vecka till med firande framför oss!

**Gallopers Fäste
**Allt skoj borta vid Gallopers Fäste är tillgängligt även denna vecka! Kika på förra veckans nyhetspost om ni vill dubbelkolla allt som pågår där.

**Alla stackars spöken…
**Mrs Holdsworth vis Moorlandstallet är riktigt duktig på att hjälpa vilsna spöken kring Jorvik att få vandra över till den andra sidan. Under Halloween är det många spöken som behöver hjälp, och om du pratar med vår favorittant berättar hon precis vad som krävs för att hjälpa till. Varje gång du hjälper ett spöke får du fler själskärvor att lämna i kitteln i Gallopers Fäste.

Det finns totalt 29 spöken att hjälpa, inklusive det som Mrs Holdsworth hjälper dig att hitta.
Prata med Mrs Holdsworth i Moorland för att påbörja dessa uppdrag!

**Monster i Gyllenbladsskogen?
**Rob och Bob, smugglarna i Gyllenåsarnas Dal, behöver hjälp. De har som vanligt varit ute på rövartåg, men de fick med sig något tillbaka hem som kan vara tll besvär…

_För att kunna spela detta uppdrag måste du vara Star Rider och ha avslutat uppdraget där du hjälper Bob då han trillat ner i vattnet utanför smugglargrottan.

_**Alla älskar spöktåget
**Baronessan har förstås öppnat upp det årliga spöktåget genom Silvergladeslottet. Klicka på den glittrande dörren för att testa denna roliga åktur!

_För att kunna åka spöktåget måste du vara Star Rider och ha avslutat uppdraget där du släpper ut Linda från Silvergladeslottet.

_**Pumpajakt i slottskällaren
**Trodde ni att vi glömt bort vår kära pumpajakt? Prata med Eve vid Silvergladeslottets källare för att testa hennes roliga minispel med några vänliga spöken!

**Uppdaterad starthäst!
**I torsdags delade vi med oss av den spännande nyheten om våra starthästar - som ska uppdateras redan NÄSTA vecka! Om ni vill läsa artikeln, klicka här: 
https://www.starstable.com/se/article/5990

**Hästmarknaden
**Eddie och Ferdinand har äntligen lyckats lugna sina skrämda hästar från förra veckan, så nu har de öppnat Hästmarknaden vid Jorvikstallets Arena. Hoppas bara att Galloper Thompson inte skrämmer iväg hästarna igen…

Glad Halloween!

Kramar från ert SSO-team ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/6029


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
10/31/18, 4:28 PM
#1

Mera Halloween, mera halloween, mera halloween! *lyckodans*
Imorgon blir det spökjakt! 👻


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Vrilen
10/31/18, 5:32 PM
#2

Jaa blev så glad när ja såg spökena🥳 En Halloween i sso är inte komplett utan spöken och uppdragserie!

Herveaux
10/31/18, 5:55 PM
#3

#2 Håller helt med dig! ❤️👻❤️


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Diiziz
11/1/18, 12:53 PM
#4

Pac-man är tillbaka! Yay!

//elliot

Maleficum
11/1/18, 6:20 PM
#5

Kan inte hitta spöktåget :/

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
11/1/18, 6:42 PM
#6

#5 Inne i slottet, en trappa upp på vänster sida tror jag det brukar vara.
Ska in och kolla strax!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Maleficum
11/1/18, 6:47 PM
#7

#6 Aha! Det där med att läsa är ju inte alltid min starka sida och så fort jag såg att det stod Baronessan så tänkte jag direkt det skulle vara vid vingården (är för van tror jag att slott ser ut som "vanliga" men stora hus och inte alltid har tinnar och torn) och tänkte inte alls på det uppenbara slottet :P

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

ThatPie
11/1/18, 7:17 PM
#8

#7 jag tyckte oxå att det var lite dåligt förklarat var spöktåget var.

Herveaux
11/1/18, 7:20 PM
#9

#7 Äsch, man kan ju inte var bara på allt här i världen!
Lätt att tänka Baronessan = Vingården/Godset Silverglade. Tantan är ju ta mig tusan aldrig i slottet… 🤦‍♂️


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: