Annons:
Etiketthjälp
Läst 2187 ggr
molam
2018-10-31 17:01

Hur får jag upp humöret på min häst?

jag har bara min starthäst än så länge, men dens humör är ständigt den gula smileyn med Ett streck till mun… det kan väl inte vara bästa humöret?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Herveaux
2018-10-31 17:15
#1

När din häst har en grön smiley är den "inspirerad" och på bästa humör. 

För att hålla hästen på gott humör (eller få den på bättre humör om den inte har en grön smiley) är att ta hand om den varje dag. Ge mat och vatten, kratsa hovarna och rykta. 

Du kan ta hand om hästen inne i ditt hemstall eller utanför något av de olika stallen. Du ser små gröna ikoner snurra runt smileyn när du är på ett ställe där du kan ta hand om hästen. 

Om du inte hinner logga in och sköta om hästen varje dag kan du inne i ditt hemstall klicka på anslagstavlan och där hitta en knapp som heter Stallhjälp. Då hyr du in en stallflicka som tar hand om din häst i så många dagar som du betalar för. Det kostar 7 Star Coins per dag.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

molam
2018-10-31 18:14
#2

HAr testar Sköta om den 3 gånger idag, fortfarande gul streckmun smiley xD men kanske tar några dagar?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

ThatPie
2018-10-31 19:04
#3

#2 Det brukar ta 1 vecka att få upp hästen till grön smiley när det varit nere på rött :)

molam
2018-10-31 19:12
#4

Alright =)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

s8x2n6
2018-11-04 10:51
#5

Också: mängden ggr du tar hand om hästen om dagen påverkar inte humöret- endast första gången räknas till humörshöjandet! 😉

molam
2018-11-04 12:40
#6

Nu är det den gula smileys med en leende mun! =)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: