Annons:
Etikettallmänt
Läst 1305 ggr
Eveningsea05
11/3/18, 1:11 PM

Starstable - Inga uppdrag

Hej! Jag har nyligen börjat spela starstable och är nu på level 5. Men det finns nästan inget att göra för alla uppdrag (förutom de dagliga) är slut! Jag har läst runt lite och har hittat att man får fler uppdrag om man är starrider eller går upp i level.. men jag kan inte gå upp i lever eftersom jag inte får nå XP nu när jag inte kan göra några uppdrag! ): De dagliga uppdragen ger inte heller nå XP till min spelare, bara till min häst… så hur ska jag göra? Finns det nått sätt att få fler uppdrag utan att behöva köpa starrider eller levla? Och om jag måste levla, finns det nått sätt att tjäna XP utan att göra uppdrag? Tacksam för svar! :)

Annons:
molam
11/3/18, 1:13 PM
#1

Jag fick höra att storylinen är "slut" efter lvl 5 om man inte var starrider v-v

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Sugar Mist
11/3/18, 1:13 PM
#2

Det är i princip bara dom uppdragen som går att göra, utöver vissa storhelgsuppdrag som kommer till och från(jul/midsommar/halloween/påsk..) Resterande uppdrag är för starriders :)

-

Eveningsea05
11/3/18, 1:16 PM
#3

Hur går jag vidare då? Om jag inte kan göra uppdrag kan jag inte få XP och gå vidare, om det inte finns andra sätt att tjäna XP på? Eller måste man köpa starrider efter lever 5?

molam
11/3/18, 1:21 PM
#4

MAn måste köpa star rider efter lvl 5 om man vill fortsätta spela

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

BokDuvan
11/3/18, 1:35 PM
#5

Du behöver inte köpa starrider men det finns inte mycket att göra. Ibland finns det gratis sr helger men de har typ slutat med det. Har bara levt på gratis sr och är i level 15 med 6 hästar typ så det går absolut att spela utan att betala även om det är svårt. Du kan göra dagliga uppdrag och tävlingar för att bygga högsta rykte och level på hästen t.ex eller bara rida runt, tävla i championat osv

Upp till toppen
Annons: