Annons:
Etikettallmänt
Läst 453 ggr
molam
11/7/18, 8:09 AM

Dags att ta en paus

Gissar att dom pysslar med uppdateringar (tror det tom stod det) Men hur stor är risken att man måste börja om på ruta ett med humöret? hur lång tid brukas dessa uppdateringar ta? pausas själva spelet eller rullar tiden på så att humöret tryter mer och mer?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Marbi
11/7/18, 9:09 AM
#1

Jag brukar kunna logga in igen på eftermiddagen eller lite senare samma dag.

ThatPie
11/7/18, 12:15 PM
#2

Precis som #1 säger så brukar man kunna logga in igen samma dag som uppdateringen släpps. Finns dock vissa fall, ex när ett nytt område släpps, som det kan ta lite längre tid. Eller när många försöker komma in och antingen launchen eller servrarna får problem. Men det händer som sagt inte jätte ofta.

molam
11/7/18, 7:56 PM
#3

Kom in och hästen hade fortfarande gult i skötsel tack och lov ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

s8x2n6
11/8/18, 2:19 AM
#4

alltså hästens humör är bestående för varje dag! Det hela är inte baserat på timmar liksom (att hästen skulle bli ledsare och ledsare ju mer timmar som går emellanåt skötseln). Uppdateringarn sker varje onsdag och man brukar alltid ha mkt gott om tid att ta hand om sina pållar efteråt. Bara ett par ggr (jag kan minns 1 väl) i sso's historia har det blivit stora problem, och de behövt ha spelet nere över hela dagen och natten t.o.m. Den gången kompenserade de med att göra alla hästar så glada som det bara går (en grön smiley med stort leende). ☺️ Om du blir orolig att du inte hinner ta hand om hästarna kan du alltid ladda ner sso's app "Friends" där du kan logga in på ditt konto och köpa stallhjälp, kostar 7 sc per dag. Tips att köpa en dag åt gången isf! 😄

Marbi
11/8/18, 9:52 AM
#5

Har man många hästar är det absolut värt med stallhjälp. Än så länge har jag bara 14 st men det är skönt att slippa jobbet med att mata dom. Jag köper en vecka (7 dagar) i taget för 49 sc och det fungerar oavsett hur många hästar man har. I alla fall så funkar det så för mig än så länge. Eftersom jag är starrider och får 100 sc varje vecka så blir det ändå hälften av pengarna kvar som man kan spara till en ny häst eller utrustning.

Travis D
11/8/18, 10:08 AM
#6

Jag har just nu 24 hästar och jag vet inte vad jag skulle gjort utan stall hjälp. Jag köper 6 dagar i taget för om du köper en lördag kommer den sköta lördag söndag måndag tisdag onsdag torsdag fredag då kan du köpa igen på lördagen så tjänar du en dag enligt mig :) istället för att köpa varje lördag :)

Annons:
Travis D
11/8/18, 10:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här kan du byta hästens namn 🙂

Marbi
11/8/18, 7:04 PM
#8

Jag gör samma sak, alltså köper inte på lördagar specifikt utan köper nya dagar när dom gamla är slut. Den dag det står 0 dagar kvar klarar man sig utan, sen köper man nya dagen efter. Väldigt bra tycker jag. :)

Upp till toppen
Annons: