Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 602 ggr
Herveaux
11/7/18, 1:51 PM

Veckans Uppdatering - v. 45

**Den NYA Starthästen!
**Hej StarFam! Idag är det dags för en uppdatering av er äldsta vän - er starthäst!

**Den uppdaterade starthästen
**Den första häst ni rider på i Star Stable är er en av era viktigaste vänner genom hela spelet. Medan vi fortsätter utveckla Star Stable betyder det förstås att även denna häst behöver utvecklas tillsammans med oss!

Era Jorvikiska Varmblod får idag en ny look med nya animationer och uppdaterade färger! Denna uppdatering har skett helt automatiskt och helt gratis.
**#NewStarterHorse
**
**Uppdaterade knoppar!
**Vill du ha knoppad man på din starthäst? Vi har uppdaterat den knoppade manstilen för just denna häst, och den är nu snyggare än någonsin!

**Vill du byta starthäst?
**Du kan nu välja att byta färg på din starthäst, gratis! Klicka på anslagstavlan i ditt hemstall och välj “Byt Starthästens Utseende” för att åter få välja färg på din häst. Detta är helt gratis första gången du gör det, men om du vill byta häst ytterligare en gång kan du göra det för kostnaden av 299 Star Coins.

Om du har bytt starthäst tidigare kommer du kunna byta en gång till utan kostnad.

**Vi möblerar om!
**Eller möblerar och möblerar, vi har börjat förbereda för vårt uppdaterade Silverglade genom att börja flytta på vissa föremål kring Moorland. Dark Core-killarna vid Moorlands strand har fått order att hänga nån annanstans om de inte har något bättre för sig och den enorma GED-skylten som har hängt över Moorland plockas ner så fort som du gjort klart uppdraget där du räddar Moorlandstallet från GED.

**Bonusbutiken
**Ett nytt föremål finns tillgängligt i Moorlands Bonusbutik för alla er som blivit Star Rider med engångsbetalning!

**Hästmarknaden
**Hästmarknaden är stängd denna vecka och öppnar härnäst vid Fort Pinta.

Ha en underbar vecka!

Kramar från ert SSO-team ♥

_Text: https://www.starstable.com/se/article/6028_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
11/7/18, 2:16 PM
#1

Tycker nya startisen är så fin!😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
11/7/18, 2:28 PM
#2

Den är sååå sööööt! Fast känns inte som den passar med sitt gamla namn längre :(

Kika på de olika varianterna och är lite i fundering om man helt enkelt ska ändra utseende helt och byta namn eller kanske helt enkelt bara byta namn… fast känns lite som att jag sviker min första kompanjon då.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

BokDuvan
11/7/18, 4:31 PM
#3

#2 ughh samma här! Har just nu en vit med brun man men älskar den gula skäcken tillsammans med svart man och den gråa med vit man, kan inte bestämma mig! Känner ändå att jag behöver byta utseende, men då vill jag oxå ha ett annat namn. Men åååh känns ändå som om jag sviker min Wildchampion då…

Herveaux
11/7/18, 7:33 PM
#4

#2 #3 Här är en till som kaaanske vill ge sin startis en make-over med både nytt utseende och i så fall även nytt namn. 
Var precis inne och lekte med lite olika färgkombinationer.
Beslutsångest. Svår beslutsångest…


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Travis D
11/7/18, 7:41 PM
#5

Jag trodde jag skulle spricka!!

Spelet sitter och uppdaterar och jag längtar sönder! jag ska uppdatera direkt! 😃 Vet dock inte om jag ska byta färg på den🤔, tror inte det.😂

Herveaux
11/7/18, 7:42 PM
#6

Ville bara förtydliga det i ett eget inlägg att om du vill se hur din starthäst skulle se ut i annan färg eller med en annan färg på man/svans så kan du klicka in dig på byta utseende-funktionen och bara leka med olika färger och sen avbryta (klicka på knappen "Avbryt") om du inte vill förändra din häst. 
Om du klickar på “Byt Starthästens Utseende” -knappen så måste du alltså inte byta utseende på din häst.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Travis D
11/7/18, 9:01 PM
#7

hmm.. Blandade känslor kring den nya starthästen..

Otroligt söt! Dock gillar jag inte gångarterna, stegringen eller hoppet.. Men gullig :3

BokDuvan
11/7/18, 10:41 PM
#8

#7 samma här, ser så stela ut. Hoppet har knappt någon höjd eller längd och hopar typ med benen hängande ner. När den stegrar så är benen typ som pinnar och fint är det inte. Tycker gångarterna är helt okej förutom den långa halsen, men den fanns iof på den versionen innan

Marbi
11/8/18, 10:03 AM
#9

Jag blev inte imponerad när jag testade den igår. Gillade det grova utseende hästen hade innan och nu passar inte namnet alls. Den är alldeles för slät, stel och gullig för mig. Fungerade inte lika bra som tidigare när jag hoppade med den heller. Var finns den där knappen man ska klicka på för att ändra utseende?  Var kan man ändra namnet om man vill göra det?

Travis D
11/8/18, 10:10 AM
#10

#9 om du går in i ditt hemstall finns det än anslagstavla där kan du trycka ändra hästens utseende så kommer det stå att denna gång är gratis men namnet kan du byta i silverglade byn, jarlaheim och fp om jag inte minns fel

Herveaux
11/8/18, 10:39 AM
#11

// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Marbi
11/8/18, 7:01 PM
#12

Toppen, tack.

Upp till toppen
Annons: