Annons:
Etiketthästar
Läst 1099 ggr
Herveaux
11/15/18, 6:11 PM

Starthäst 2.0!

Efter en väldans massa funderande så fick min startis en make-over. 🙂

Hejdå SilverShadow a.k.a Sigge!

Välkommen StarDust a.k.a Dusty!

Har din Startis fått ett nytt namn eller utseende efter att modellen uppdaterades?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
BokDuvan
11/15/18, 8:02 PM
#1

Funderar på det, men kommer nog att avvakta till vi får lite gratis sc så jag kan ändra namn med. Känns inte rättvist att behålla det när jag ändra utseendet, är bättre att intala mig själv att Wildchampion har pensionerats till en glad liten tjej där han kommer leva resten av sitt liv som pensionär

Marbi
11/15/18, 8:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Jag gjorde också en liten förändring på min starthäst. Den blev lite för gullig i färgen tycker jag så den bytte jag och så valde jag en ny man. Första bilden är före och nästa är efter förändringen.

molam
11/16/18, 8:51 AM
#3

Nej nej nej, inget är ändrat på Luckymadness, han är perfekt som han är =D

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Marbi
11/16/18, 9:06 AM
#4

Ändringen på starthästen var något som SSO gjorde i spelet, en uppdatering, så det fick vi inte bestämma själv. Sen kunde man få göra en ändring själv gratis (kostar annars sc) på färgen så det gjorde jag eftersom jag tyckte att hästen fick en för ljus brun färg jämfört med tidigare. Den nya manen köpte jag för att jag tyckte den var fin. Jag hade också hellre haft kvar Bigwalker som han såg ut från början men det fick man inte.

Travis D
11/16/18, 9:42 AM
#5

Nu heter den Starlove Och är en skimmel med snop =) Har inte hjärta att byta ut min älskling 😊😂❤️

Upp till toppen
Annons: