Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 725 ggr
Herveaux
2018-11-28 13:16

Veckans Uppdatering - v. 48

**En ZONY?!
**Hej StarFam!
Det verkar som att Ydris har något skumt i görningen uppe vid sin cirkus…

En magisk ponny!
Ydris är full av idéer, och den senaste involverar en ponny. Vi är inte helt säkra på om det är särskilt tryggt att använda magi på ponnyer, så det bästa är nog att du besöker Ydris för att se vad han planerat med ponnyn som plötsligt blivit… RANDIG? #LisaMadeAZony★ Vad är det för ras?
En speciell Jorvikisk Ponny som förvandlats till en Zony!
★ Var kan jag köpa den?
Denna ponny går att köpa hos Ydris på Nilmers Högland!
★ Hur mycket kostar den?
550 Star Coins.
★ Vilken level måste jag ha nått för att kunna köpa den?
Du kan prata med Ydris för att köpa ponnyn direkt efter att ha byggt upp cirkusen!
★ Vilka färger finns att välja mellan?
Just nu är den en enda liten ponny som gäller, och den är randig som en zebra! Men om ni tittar noga på ponnyns huvud kan ni ibland se några spår av Pandorisk magi…
★ Finns det något annat som är bra att veta?
Även fast Ydris gått loss med lite magi på hästen är det fortfarande en ponny. Det betyder att du förstås kan delta både i ponnyloppet och ponnychampionatet med detta charmtroll!

Å, visst ja. Tack vare magin har den här hästen lite svårt att gnägga, så istället… vi ska nog inte säga något. Ni får testa och se hur den låter då den stegrar!

**Ny laddningsskärm!
**Vi laddar upp för en jorvikisk vintersäsong och därför har vi nu bytt ut den laddningsskärm ni ser då ni loggar in i spelet!

Hästmarknaden
Hästmarknaden är öppen vid Silvergladebyn, välkomna förbi!

Ha en härlig vecka!

Kramar från SSO-teamet ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/6107


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
2018-11-28 13:17
#1

Åh jag som funderat på att köpa en ny ponny ett tag… tänk vad smidigt saker löser sig ibland! 😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Herveaux
2018-11-29 17:26
#2

Var precis uppe hos Ydris och tittade på nya lilla skönheten. Gillade nostalgitrippen som Ydris bjöd på när han presenterade zonnyn… 😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: