Annons:
Etikettallmänt
Läst 1008 ggr
Herveaux
2018-11-30 11:14

Less på spoilers...

Så hände det igen. En SSO-video rekommenderades på YouTube…och thumbnailen visade (troligen) nästa nya hästras som kommer till spelet. 

Fine om folk vill gräva i spelfilerna och rota, men kan man inte diskutera sina fynd med andra nyfikna bakom lyckta dörrar?
Jag blir så trött på spelare som förstör för oss andra på det här sättet! 😡
Hoppas SSO-teamet kan börja ta i med hårdhandskarna mot sånt här. 

Så, behövde bara gnälla lite.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Travis D
2018-12-04 11:35
#1

Håller med! Kommer jpp en ny rekommenderad video om att ********* (nu ska inte jag spoila) kommer till jorvik och bara av att läsa namnet på viden så är allt förstört. Hejdå roliga överraskning..

Maleficum
2018-12-04 13:29
#2

Fördelen med att ha dåligt minne :P Om jag skulle råka se någon spoiler hinner jag ofta glömma det tills det är aktuellt i spelet ;)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Eyebulb
2018-12-04 19:32
#3

Tycker det är helt ok att lägga upp videos och liknande för de som vill se. Meeen, man behöver ju inte lägga namnet i titeln eller i bilden liksom.. Man kan ju gömma det bakom varningsfilter så att man vet att man kommer bli spoilad om man kollar på det.

ThatPie
2018-12-04 21:23
#4

Jag tycker nästan att det är värre när folk lägger upp spoilers på sina ig storys utan att meddela att de kommer visa spoilers först. Blir mer ”*bam* jaha då vet man hur nästa häst ser ut, tack för förvarningen”. De yt videos jag sätt om det har varit något mer diskreta och du har lite mer tid att titta bort, men när de kommer på storys utan förvarning… ja inte mycket att göra :/

Upp till toppen
Annons: