Annons:
Etikettallmänt
Läst 4626 ggr
molam
12/10/18, 9:10 PM

Vilken server?

Nu när jag kommit in lite i spelet funderar jag på att byta server, tycker det r otroligt rörigt (och mycket småbarn) på den jag är på nu 😞

Vilken server tycker ni är bäst? vart är det minst rörigt, och kanske lite mer äldre som spelar?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Kex!
12/10/18, 9:24 PM
#1

Jag befinner mig på airstar. (är 15) Tycker att det är här jag träffat mest äldre men samtidigt är den, den rörigaste servern då det är så gott som överfull.

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

molam
12/10/18, 9:25 PM
#2

RÖrig menar jag att unfar skriker hela tiden och säger typ 123 om ni vill leka ridhus etc

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
12/10/18, 9:26 PM
#3

OCh att ungar skriker, härjar, dramar sönder varann etc xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
12/10/18, 9:28 PM
#4

MEn får gärna var en "fullsatt" och aktiv server ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

ThatPie
12/10/18, 11:44 PM
#5

Ja drama och ”rolla säg *kombination av siffror*” finns nog på alla servrar, inte för att jag skulle veta då jag alltid haft mitt hem på air star. Men vad jag fått höra av andra som varit på många olika så är det fler äldre spelare som håller till på air star, vilket inte är så konstigt då det är den servern som alla de som spelade innan det gick att byta server hamnade på. Så jag skulle tipsa på att byta till air star när den väl öppnar igen (händer lite då och då men inte jätte ofta), jag trivs i alla fall bra där :)

Travis D
12/11/18, 2:16 PM
#6

Jag är på mc. Lugn på dagen men på kvällen är det världens liv, samma personer oftast. Men dom finns på alla servrar, skulle rekommendera att stänga ner global chatt om den stör

Annons:
molam
12/11/18, 2:18 PM
#7

Även säg stör xD har inget direkt intresse av att se vad alla andra prata om xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Travis D
12/11/18, 2:19 PM
#8

Då kan du stänga ner chatten helt cx Mc som jag är på är nog långt ifrån den lugnaste servern xD

Vrilen
12/11/18, 5:15 PM
#9

Är på AI, väldigt lugnt eftersom det knappt finns några spelare alls på den. HS och IS är också väldigt lugna och tomma.

Herveaux
12/11/18, 6:01 PM
#10

Jag spelar på HS (Hazy Shore) och håller helt med #9 - lugnt och skönt.
Kan inte säga mkt om vilken åldersgrupp som finns på servern då jag är så fruktansvärt osocial i spelet…🤐


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

molam
12/11/18, 6:04 PM
#11

Spelar också på Hazy shore…. tycker den är asjobbig xD

Kanske bara haft otur när jag är inne, som det är nu så drar jag mig för att logga in pga dom jobbiga ungarna  😇😂

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Herveaux
12/11/18, 6:17 PM
#12

#11 Haha, kanske är jag som har välfungerande skygglappar också…😂
Du har ju ett par öppna servrar att prova att flytta över till iaf, hoppas du hittar en som du trivs på. Hoppas inte småkottarna skrämmer bort dig från spelet!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

molam
12/11/18, 7:25 PM
#13

Hoppas jag med, tycker om spelet väldigt! ^^ Ska kika runt lite =)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Diiziz
12/12/18, 4:14 PM
#14

Jag trivs väldigt bra på Air Star, men den är ju full. Jag rekomenderar Fluffy Unicorn so mitt extrakonto är på, tycker att AS och FU är ganska lika (:

//elliot

Maleficum
12/12/18, 4:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#15

Är på Marshmallow cloud (tror jag :P) och detta hände mig en dag (gjorde annat så spela inte aktivt när de börja).

Sen tänkte jag att jag kunde spela med lite så sa Buu! och börja rida efter och jaga dem :P För ibland måste man bara få ha lite humor ;)

Annars tycker jag det är rätt lugnt, men brukar sällan ha chatt uppe och interagerar inte så mycket med andra spelare. Kan ibland få förfrågan vart jag köpt någon utrustning jag har och suttit och diskuterat ljudböcker med någon i chatt en gång.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

s8x2n6
12/15/18, 1:11 PM
#16

Jag har varit på Avocado Island här ett tag.. typ öde för det mesta, vilket jag gillade xD dock en specifik spelare som är världens drama queen, men hen verkar va inne mest kring champ. Tyckte det var lungt och skönt där för det mesta, men som sagt är det delvist för att det är så tomt. Är nu på Fluffy och tycker det är rätt så chill där, väldigt många fler spelare dock. Sen så sitter jag inte med chatten öppen nån gång så vet inte hur dramafullt det är egentligen 😛

Upp till toppen
Annons: