Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 750 ggr
Herveaux
2018-12-12 12:18

Veckans Uppdatering - v. 50

Årets coolaste **häst? 
**Hej StarFam! Snön i vinterbyn tycks kallare än någonsin den här veckan. Kan det kanske bero på den nya hästen som hamnat där…?

Kom ihåg att ni kan besöka vinterbyn fram till 2 januari 2019, och om ni vill veta mer om vad som redan finns där kan ni kika på nyheterna från förra veckan!

En ny Jorvikisk Urhäst!
Tomten verkar ha fått sig en egen present efter att ha besökt Gary Goldtooth, för bakom hans hus i vinterbyn finns nu en helt ny Jorvikisk Urhäst!

Denna häst finns bara i spelet lika länge som vinterbyn, så se till att ta er en titt på den innan 2 januari 2019 om du vill att den ska sluta sig till din Star Stable-familj!

★ Vad är det för ras?
Den Jorvikiska Urhästen!
★ Var kan jag köpa den?
Bakom tomtens hus i vinterbyn.
★ Hur mycket kostar den?
599 Star Coins.
★ Vilken level måste jag ha nått för att kunna köpa den?
Du kan köpa denna häst redan från level 1!
★ Vilka färger finns att välja mellan?
Det finns en enda häst tillgänglig för den här gången - en magiskt frostbiten häst som förvandlas till en svartskimmel då du rider nära byar och stall! Det är som två hästar i en!
★ Finns det något annat som är bra att veta?
Absolut! Denna häst är den enda av de Jorvikiska Urhästarna som är köldtålig, vilket är till din fördel i den kalla Dinodalen! Viktigt att veta är också att de Jorvikiska Urhästarna är lite långsammare än alla andra hästar på Jorvik.

**Se upp för Bungle!
**Man har aldrig en lugn stund i vinterbyn, särskilt inte då man försöker undvika de vilda nissarnas galna upptåg. Den här gången är det nissen Bungle som bestämt sig för att liva upp tillvaron med ett race genom byn. Farligt? Litegrann. Spritt språngande galet? Absolut. Kul? Jajamen! Prata med Bungle för en VILD upplevelse där du får testa hur det känns för tomtens renar då de korsar himlavalvet varje jul!

Guldstjärnor i Vinterbyn!
I vinterbyn finns nu också 6 stycken gyllene stjärnor att samla! Stjärnor ger ingen speciell bonus i spelet, men visst är det lite kul att nästan ge sig ut på skattjakt för att se om man kan hitta alla? Ett par av stjärnorna är lite extra svåra att hitta, men det bidrar ju också till charmen…

**Uppdaterade hinder!
**Ni vet då vi uppdaterade Silverglade häromveckan och utlovade mer uppdateringar? Här är en till uppdatering! En hel del av alla terränghinder runt Silverglade har fått sig en lite fräschare look. Ge er ut på tävlingsbanorna för att se om ni kan peka ut dem!

Vi kommer förstås fortsätta fräscha upp olika gamla saker kring Silverglade, så håll ögonen öppna efter fler nyheter!

**Kartuppdatering!
**Då vi uppdaterade ikonerna på era kartor för ett tag sedan gav vi er också alternativet att välja vilka ikoner ni vill se genom en liten knapp i kartans övre högra hörn. Från och med nu sparas era inställningar automatiskt även då ni loggar ut, så ni behöver aldrig mer öppna upp kartan bara för att rätta till era preferenser varje gång ni loggar in!

**Hästmarknaden
**Eddie och Ferdinand väntar på dig utanför Västkobbens Fiskeby!

Ha en fantastisk vecka!

Kramar från SSO-teamet ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/6194


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Hej StarFam! Snön i vinterbyn tycks kallare än någonsin den här veckan. Kan det kanske bero på den nya hästen som hamnat där...? Kom ihåg att ni kan besöka vinterbyn fram ...
  • Redigerat 2021-06-11 11:05 av Herveaux
Annons:
Maleficum
2018-12-12 17:11
#1

Har igen fått upp "Spirit questen" och kan inte göra hästmarknads uppdragen :( Verkar vara ett samband för har varit liknande förr att jag inte kan göra hästmarknads uppdragen när spirit grejen dyker upp i loggen.

Nån mer som råkar ut för samma sak?.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2018-12-12 17:18
#2

#1 Samma här. Om jag minns rätt så är det en känd bugg som gjort comeback.😡


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Morötterna
2018-12-12 18:10
#3

#1 #2 fick också upp den… trodde Spirit försvunnit för en sa det i globala. Har kunnig spelat annars som vanligt (:

Maleficum
2018-12-12 19:43
#4

#3 Spirit var inte borta förra veckan (har han inte med min sidokaraktär så sprang in i honom titt som tätt när jag gjorde uppdrag).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Morötterna
2018-12-12 20:12
#5

#4 det var en som sa det idag, har också sprungit på honom titt som tätt :D

Upp till toppen
Annons: