Annons:
Etikettallmänt
Läst 611 ggr
molam
12/17/18, 8:01 PM

Problem att hitta Spirit v-v

Finns det någit tips hur man hitta Spirit? vill gärna ha han för att jag älskar Spirit, men har just nu issues att hitta han xD 2 gånger har jag hittat han och hjälpt han Redan.

Hu många gånger ska man hjälpa han för att få han (UTan äpplet)? Får man döpa han sen? några Tips på HUR jag ska hitta han? xD

HAr försökt jaga han hela kvällen, men står bara "nu är jag nära" Sen flyger bladen åt ett håll, men går jag åt det hållet Flyger bladen åt motsatt håll v-v

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
[MelliOO]
12/17/18, 8:06 PM
#1

Jag undrar också, jag hittar honom aldrig fast det står att jag är nära.

Marbi
12/17/18, 8:21 PM
#2

Han brukar vara alldeles i närheten där löven flyger omkring. Rid runt lite så dyker han upp. När man gjort alla uppdrag så blir man beundrad av Spirit och då kan man få honom genom att ge honom  ett äpple som man köper i en butik, minns inte vilken. Man får honom inte gratis och det går inte att döpa om honom.

Sugar Mist
12/17/18, 8:22 PM
#3

Vill bara poängtera att för att äga Spirit så behöver man köpa äpplet och ge honom när man hjälpt honom tillräckligt många gånger. 
Jag äger honom inte själv men jag är väldigt säker på att man inte kan döpa om honom. 

Står det "Nu är jag nära" så är det bara att springa omkring i området tills man stöter på honom :)

-

molam
12/17/18, 8:25 PM
#4

Ahh okej! trodde man kunde få ahn utan att köpa äpplet om man gjorde tillräckligt mycket uppdrag ^^ Men då blire Äpplet =3 så snart jag har råd, men har andra hästar att skaffa först isf ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

BokDuvan
12/17/18, 9:57 PM
#5

Kolla jorvikipedia, de ska ha Spirits schema för varje timme, hjälpte mig enormt mycket med att hitta honom och han har nu flyttar in i mitt stall sedan en tid tillbaka

Maleficum
12/17/18, 10:37 PM
#6

Precis som BokDuvan skriver finns Spirits schema på jorvikipedia http://sv.jorvikipedia.wikia.com/wiki/Spirit Underlättar så man slipper rida runt över allt för att leta (var ju lättare när han var ny då många hjälptes åt att meddela vart han var i chatten).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Annons:
Upp till toppen
Annons: