Annons:
Etikettbildtråd
Läst 927 ggr
Travis D
12/18/18, 9:54 PM

Misthill's Ridcenter / Hästarnas tråd

Tyckte detta var en så rolig idé så jag hoppas inte det gör något att jag lånar den!

-

Detta är då mitt ridcenter, ett privat stall med privat lektioner då och då. 
Här kommer jag skriva om min lilla häst Maddie och dom andra som jag rider. Hoppas ni vill följa denna tråd med mig, Maddie och dom andra!

  • Redigerat 6/11/21, 7:09 AM av Herveaux
Annons:
Travis D
12/18/18, 9:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#1

Namn: Midnight Madness "Maddie"

Ras: Hannoveranare

Färg: svart

Tecken: bred bläs, 4 strumpor och snopp (som det rosa märket på mulen av någon anledning heter)

Kön: Sto

Ålder: 7 år

Inriktning: Allround/ hobby annars dressyr

Level: 13 år

Hon är min privat häst som just nu står hos mig men snart kommer flytta till min ridklubb! =)

Travis D
12/18/18, 10:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

skriver mest ur Maddies perspektiv då jag tycker det är kul ^-^

*Maddies perspektiv*

Idag gjorde vi inte mycket. Vi red runt och letade luvor i byn. Det gick lätt och jag och Maja var snabba ^-^ sen körde vi dom där läskiga racen i byn och då så busade jag massor men klarade det ändå. Vi var på ett event med massa andra hästar, dock så körde dom tomte smyg och vi hästar fick inte vara med ;( 

-

Vi ska flytta på söndag om Maja kommer in i klubben hon sökt till. Jag tycker det ska bli super kul! dock kommer jag sakna mina kompisar men vi kommer nog ses igen! imorgon ska Maja kolla på en ny häst och jag hoppas inte hon glömmer bort mig om hon köper den. Vill ju inte snacka skit nu men hon har ju 20 hästar i stallet som bara står och ruttnar bort. Men hon har lovat mig att inte glömma mig!

-

innan hon nattade mig så tränade vi i paddocken och det var mörkt och läskigt så jag såg en massa spöken. Men Maja blev inte rädd då då blev inte jag heller det. Förutom när ett spöke kom in på ridbanan, då du så sprang jag massor. Men annars tycker jag att jag var värd mer än bara 1 morot.  😊

-

Imorgon är det onsdag och därför en vilodag så då ska jag få vila i stallet. Sen har Maja sagt att jag inte får berätta men vi ska kolla på en Clydsedale och så ska vi köpa en nordsvensk. Men säg inget om att jag sagt det för det fick jag inte och då får jag nog ingen morot imorgon! 😃
Ha det gott! 

-Gnägg, Maddie

molam
12/18/18, 10:33 PM
#3

Åh vad skoj! Gillar sånna här trådar =3

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Travis D
12/18/18, 10:44 PM
#4

#3 ja jag älskar ju att skriva från olika perspektiv och om vad jag gör så jag ska försöks komma ihåg att uppdatera här ^-^

Morötterna
12/19/18, 11:18 AM
#5

Vart finns dem nya hästarna? ’-’

Kex!
12/19/18, 11:24 AM
#6

Mistfall, Fort pinta

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Annons:
Travis D
12/20/18, 6:33 PM
#7

Idag har jag varit och tagit hand om vårt föl på vår räddningsranch. Hon mådde bra imorgon måste vi nog släppa ut henne i naturen igen.. 😕

Om 28 min ska jag och Maddie ha ett event med vår klubb och då träna Kadrilj! Detta är en av Maddies många specialiteter! 

Vi ska köra lite enkla övningar 😃

Kommer längre inlägg med bilder senare 🙂

Travis D
12/21/18, 12:15 PM
#8

Bara 2 dagar kvar tills Maddie och jag ska flytta till vårt ridgymnasium där vi ska träna massor 😃

Kommer då gå med i en ny ridklubb, där hon kommer stå, som heter Equestrian ambassadors. Hoppas hon kommer trivas där! 

Har köpt en clydesdale direkt från skottland som kommer på onsdag (när dom nya färgerna kommer ska jag köpa en med andra ord 😉) 
Hon kommer få följa med till Equestrian ambassadors rk och utvecklas med mig, dock så kommer hon först få bo på Misthill's ridcenter för att tränas lite 😃

Bilder kommer ikväll för nu ska jag iväg och ta hand om mitt föl på vår räddningsranch!

Upp till toppen
Annons: