Annons:
Etiketttankar-och-ideer
Läst 2100 ggr
Vrilen
2019-01-03 15:01

Vad hoppas ni på i spelet 2019

Vad hoppas ni 2019 har att erbjuda? Nya hästar eller kanske ett nytt område?

Själv hoppas jag på att dom ändrar stilen på hästarna dom gör just nu, dom senaste har sett ut som Barbie hästar :/ Skulle även älska att ha Schwarzwaldhästar, Marwari och uppdaterade Achaltekeers i spelet.

Ett nytt område skulle även vara kul, skulle gärna vilja ha ett ökenområde 😍 Eller att dom gör som dom sa från början, öppnar upp resten av Mistfalls delar -.- 

På tal om det vill jag att dom ska fokusera på alla lösa trådar som är överallt i spelet. Så många saker vi fordrande undrar över 😕

När det gäller utrustning vill jag ha mer realistisk utrustning, svarta och bruna sadlar utan tejp och knappar och små plock på, bara vanliga sadlar och träns helt enkelt! Vill även ha fler träns modeller, typ engelsknosgrimma, aachennosgrimma, remontnosgrimma. Skulle även vilja ha bettlösa alternativ så som repgrimma, hackamor och sidepull. När det gäller schabraken så skulle det vara kul med vojlockar och paddar som ligger under sadlarna. Även riktiga benskydd hade vart kul att ha. Förbygel är fint också 😉 Så kortfattat, bort med cirkus kläderna vi har nu och mer realistiskt!

Vad hoppas ni på 2019?

Annons:
[Ssoklubb]
2019-01-03 15:06
#1

Att bergakungens bergsväg öppnar :(

Vrilen
2019-01-03 15:21
#2

Skulle även vilja ha en uppdaterad garderob där man kan färgsortera och spara outfits.

En funktion jag skulle uppskatta eftersom jag champar väldigt mycket så har jag samlat på mig extremt mycket Medaljer och skulle tycka det var kul att någon stans på kunde man se hur många första, andra och tredje platser ens hästar har tagit!

Vill även kunna se vilket datum jag köpte en häst.

Vikan
2019-01-03 16:24
#3

Marwarihäst hade varit kul 😍

Mest vill jag veta mer om ufot; varför krasha det och vem befann sig i det? Tror inte vi fått så mycket information om det? Hade vairt kul om ufot var invävd i något uppdrag.

Vrilen
2019-01-05 13:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Verkar som vi får nya träns modeller 🥳

Herveaux
2019-01-05 16:53
#5

#4 Yaaay!🥳


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Travis D
2019-01-05 16:56
#6

Shetlands ponny som husdjur- alltså att den springer bredvid hahah Och typ så man kan köra/ kör kör race Dressyr tävlingar Att man när man skickar hästen till hagen faktiskt kan gå ut till hagen och träna tricks med hästen (i spelet) eller att den dä kommer till appen på mobilen

Annons:
[MelliOO]
2019-01-05 17:36
#7

Hoppas också på lite "vanligare" hästutrustning, inte så mycket färger och mönster. Mer svart, brunt, och andra helfärgade sadlar och träns. Gärna schabrak som inte har så många olika färger.

Vrilen
2019-01-05 18:10
#8

Vill kunna rusta upp galoppbanan och få en riktig bana 😟 Älskar galoppsporten och hade vart kul om vi hade lite av den i spelet. Skulle vilja att det var ett champ också, alltså bara vem som är snabbast på kanske 5 varv.

Vrilen
2019-01-07 12:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Kanske får vi även barbacka gjordar?🤐

Herveaux
2019-01-07 18:05
#10

#9 Fler Yaaay! 🥳


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

molam
2019-01-08 22:31
#11

Hittat saker jag hoppas på!!

*Nått bankliknande, satt fast i Dundull när jag nådde 10000 så fick inte minst 600 JS för att kunde inte spendera mina pengar helt enkelt xD

*Bättre sätt att sortera i garderoben.

*Falabella eller annan minihäst för körningar, samt möjlighet att köra, eventuellt ha falabella eller liknande som "husdjur" ej riddjur, skulle se lite dumt ut xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Marbi
2019-01-09 08:44
#12

Mer uppdrag som för vidare berättelsen och som gör att vi kan öppna fler områden.

Möjlighet att spara mer än 10000 JS. Se #11

Mer enfärgad utrustning. Se #7

[Ssoklubb]
2019-01-09 11:32
#13

Att man ska kunna ha 10 personer i grupp

Annons:
Vrilen
2019-05-23 15:58
#14

Nu har det gått några månader, vi har ju fått några saker vi önskade. Så som:

Nytt område ( Röda Snöret området )

Uppdaterad Achaltekeers

Nya uppdaterad utrustning ( kommer inom kort )

---

Vill fortfarande ha en uppdaterad galoppbana 😭 Något ni fortfarande önskar kom till spelet innan året är slut?

Linn Is The New
2019-05-23 16:19
#15

*Uppdaterade karaktärer. Tycker våra ser ut som aliens med den nya grafiken. *Väder. Skulle garanterat ge spelet en mer naturlig vibe. *Nya garderober. Hade underlättar extremt mycket. *Privat paddock där du, dina kompisar, eller klubben kan träna eller tävla utan att folk behöver blockas eller bli störda *Benskydd, huvvor och martingal.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[MelliOO]
2019-05-23 16:52
#16

#15 Ja skulle verkligen vara kul med väder! Lite regn då och då skulle ju va mysigt! Misstolka inte detta nu, jag är inte ironisk😂

Marbi
2019-05-23 18:09
#17

#16 Det regnar lite nu och då i Spegelträsket och det gillar jag :) men gärna mer väder på fler platser.

#14 Området röda stigen tycker jag inte räknas, speciellt som det slut med aktiviteten där nu. Jag vill fortfarande att dom öppnar upp fler områden som fortfarande har stopptecken och att man får fler banor att levla hästen på i samband med det.

Vrilen
2019-05-23 19:55
#18

#17 Ja ett helt område är det ju inte men en väldans förändring mot var det var innan. Så ett miniområde?🤪

Herveaux
2019-05-23 20:01
#19

#15 Vad jag har hört så vill teamet också införa väder, problemet är bara att tekniken inte riktigt finns på plats ännu, för dom vill ju att det ska bli så bra som möjligt för oss som spelar. *håller tummarna för en regnig sommar på Jorvik*

Nya garderober verkar också vara på G, dom har iaf bett spelare skicka in sina idéer och önskemål på en drömgarderob. *håller tårna för en ny garderob*


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Travis D
2019-06-18 00:36
#20

Uppdaterade raser!

Annons:
Maleficum
2019-06-18 14:23
#21

Håller med andra att jag skulle vilja kunna "spara" kombinationer av kläder och utrustning så det är lättare att snabbt byta (och man inte behöver ta varje del för sig och leta rätt på i garderoben).

Hoppas garderoben fixas så man enklare kan flytta runt saker mellan flikar (för det lär det väl fortfarande vara kvar antar jag) så man slipper flytta saker via ryggsäcken.

Annars önskar jag nog mest ett nytt område att utforska! Och att fler raser och färger av hästar kommer till appen (iaf minst en av varje ny ras och uppdaterad ras när de släpps i spelet) för jag föredrar helt klart att levla dem i appen först och sen slippa levla dem så länge i spelet (är inte speciellt road att köra tävlingar nämligen).

Och sen vill jag ha springande kaniner! ;)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[MelliOO]
2019-06-18 19:19
#22

Jag kom på idag att det skulle vara roligt ifall spelkaraktären kunde hoppa. ;) Sen skulle jag vilja ha vagnar som man kan spänna fast bakom en häst och åka med. Det dåliga är väl då att det hade varit väldans många vagnar runt om i Jorvik och kanske lite svårt att ta sig fram överallt (speciellt på små stigar).

Ulvelin007
2019-06-19 15:31
#23

Åter igen till detta med garderoben, skulle man inte kunna ha så som när du köper kläder i gallerian.

Herveaux
2019-09-08 06:20
#24

Tror inte den här funktionen kommer då det är så enkelt att lösa själv, men då jag själv inte lyssnar via Spotify så skulle jag uppskatta en 'mp3-spelare' i spelet där man kunde lyssna på Jorviks egna musiker. Raptor, Lisa, the Miscreants, DJ Kai, Silversong String Quartet…🎧


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Vrilen
2019-09-08 11:12
#25

#24 Det var ingen dum ide! 

SSO teamet har ju kommit ut med att vi inte får något nytt område i år😕 Tråkigt

Herveaux
2019-09-08 12:02
#26

#25 Oh, attans då. Men vi får hoppas det kommer fler efterlängtade renoveringar av gammalt istället! 😂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ThatPie
2019-09-08 16:26
#27

#26 hoppas att de kommer med en uppdatering av alla byggnader i de nyligen uppdaterade områdena då istället! Skulle vara mycket uppskattat och verkligen få allt att kännas mer sammanhängande.

Annons:
Herveaux
2019-09-08 16:33
#28

#27 JA! Vilket lyft för Silvergladebyn och Jarlaheim och så min kära Västkobbe också förstås. 😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ThatPie
2019-09-08 17:45
#29

#28 precis! Är speciellt intresserad av hur de skulle göra västkobbe, är en så unik plats och även en av de äldsta. Så känner att det är en av de platserna som verkligen skulle gynnas av en uppdatering, känns lite som att ända anledningen man åker dit är för att antingen fiska (thank god att jag är klar med det!).

Upp till toppen
Annons: