Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 895 ggr
Herveaux
1/9/19, 12:13 PM

Veckans Uppdatering - v. 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Maffiga Clydesdales!
Hej StarFam! Det är dags för årets första hästar att trava in på Jorvik!

**Tre Clydesdales!
**I Paddocköns nedre stall har tre vackra Clydesdales flyttat in. Här finns en skimmel med brun basfärg, en linfux och en svartskäck. Precis som alla andra Clydesdales på Jorvik har dessa hästar hela åtta olika variationer av manstilar och kan ha vackra band inflätade i manen. Skimmeln har rosa band, linfuxen har blåvita band och svartskäcken har lila band!

Alla dessa hästar kan köpas från level 12 och kostar 750 Star Coins.

**Hästmarknaden
**Hästmarknaden är öppen utanför Fort Pinta.

**Ny launcher för Star Stable
**Vi har börjat införa en helt ny launcher till spelet, som några av er kanske redan har sett! Vi kommer att fortsätta lansera launchern till fler och fler spelare samtidigt som vi ser till att den fungerar som den ska.

För Mac-användare finns en viktig teknisk förändring: det minimala systemkravet kommer att ändras från Mac OS 10.7 till Mac OS 10.9. Se till att din Mac är uppdaterad så borde du inte stöta på några problem!

Ha en härlig vecka!

Kramar från SSO-teamet ♥

_Text: https://www.starstable.com/se/article/6281_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
1/9/19, 12:14 PM
#1

Var inte så överförtjust i den första laddningen Clydes, men dessa tre…. Mys!😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
1/9/19, 1:47 PM
#2

Hade önskat nån av dem hade kommit till appen också (eller att nån annan färgvariant kommer dit) så man an skaffa en utan att behöva levla den från noll.

Annars gillade jag speciellt skimmeln :D även om den gärna kunde fått ha lite mer sabino teckning.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Kex!
1/9/19, 2:25 PM
#3

Önskar nu att jag väntat till denna omgång clydesdales . Den "grå" är ju underbar! Aja den jag har är helt ok 😂

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Upp till toppen
Annons: