Annons:
Etikettepona
Läst 1273 ggr
Eveningsea05
2019-01-13 09:40

Epona???

Jag är i level 17, har pratat med Herman och gett honom alla rapporter från ms drake, jag har låst upp gåd & dinodalen och gjort alla uppdrag i dinodalen och jag har gjort smugglaruppdragen i gåd. Jag har även gjort uppdragen då jag hjälper de tyska turisterna med deras sommarhus. Jag är vänligt inställd med G.E.D kontoret och jorvikstallet. Vad finns det mer för krav för att komma till epona då??

  • Redigerat 2021-06-11 11:03 av Herveaux
Annons:
Eveningsea05
2019-01-13 09:46
#1

Glömde säga att jag tror iaf att jag har gjort de med sommarstugan? Jag hjälpte dom med det nedbrunna huset i hollow Woods men inget annat om någon sommarstuga? Dock såg jag nu i min uppdragslogg att jag har ett kommande uppdrag imorgon som heter ”nyinflyttade” som turisterna ska ”hålla” i… kanske är det det? Nån som vet?

Marbi
2019-01-13 10:04
#2

Turisterna kommer att flytta in i en stuga mellan Firegrov och Epona. Lite in mot bergen där. Den är inhägnad och där kommer du att få göra uppdrag också för att det ska bli av. Jag minns inte exakt hur det var eftersom det var rätt länge sen jag gjorde dom uppdragen. Man ska smyga förbi några hundar/vargar? och hämta något och sen smyga tillbaka utan att bli sedd mm.

Eveningsea05
2019-01-13 10:14
#3

Ah då antar jag att jag inte gjort sommarhus uppdraget än då! Men då tror jag att jag kan göra det imorgon! Tack för hjälpen (:

Upp till toppen
Annons: