Annons:
Etikettallmänt
Läst 923 ggr
Diiziz
2019-01-21 08:36

star stable - töntigt?

Suck! Jag är sjuk idag så spelade lite sso. Tog ett foto på snapchat när jag spelade och skrev "vad jag gör istället för att va i skolan" Jag skulle skicka den till min klubbs grupp men råkade skicka den till min klassgrupp. En tjej skrev "jag tappar hoppet om mänskligheten" Nu har jag en klump i magen för att alla säkert kommer reta mig när jag kommer till skolan imorgon. Kan man inte bara få spela vad man vill utan att någon påpekar det?

//elliot

Annons:
[Ssoklubb]
2019-01-21 08:49
#1

Hälsa dina kompisar att jag har en klubb för dem som är 18+. Har också en kompis som är 55!

Herveaux
2019-01-21 08:58
#2

Försök att inte ta åt dig av vad dom skriver eller säger. 
Bara för att dom tycker något betyder inte att det är så det är för oss alla eller att dom har "rätt". 

Om du orkar kan du alltid ge lite svar på tal med något i stil med: Jag står för vad jag tycker är roligt och skiter i vad andra tycker. Gillar man inte SSO finns det tusentals andra spel att lattja med. Slut på den diskussionen.

Själv kan jag tycka det är fruktansvärt tråkigt med döda-allt-som-rör-sig-spel, men gillar folk sånt så kör på för sjutton. You do you!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

MyCola
2019-01-21 10:04
#3

#2 Haha det var en bra sammanfattning av många av de mest populära spelen

Travis D
2019-01-21 19:14
#4

Tror det var menat som ett skämt, hon har nog inte tappat hoppet i verkligheten. Folk spelar liksom fortnite så vad ska dom reta dig för? Om jag var du skulle jag bara skita i vad andra tycker, jag e 13 år (05:a) jag är ganska öppen om ngn frågar vgd så skickar jag en bild på sso om det är det jag spelar. Förstår inte vad dom kan reta dig för

[Fluffymarshmallow]
2019-01-24 21:47
#5

Alltså jag tror att det mest handlar om att folk tror att sso är ett gulligt häst spel där man typ ryktar sin häst.

Upp till toppen
Annons: