Annons:
Etikettallmänt
Läst 1272 ggr
Herveaux
1/25/19, 7:02 PM

Positiva tråden

På sistone har det varit lite för mycket negativt här på forumet tycker jag, dags för en tråd med positivitet!😃 
(Wow, prova att säga det ordet snabbt 5 gånger utan att slå knut på tungan…)

Dela med dig av något roligt som har hänt eller som du hittat på i eller runt spelet eller ge en annan spelare/medlem en komplimang!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
1/25/19, 7:07 PM
#1

Jag tycker det är så roligt med våra Månadens Bild-tävlingar. 
Ni är så grymt duktiga på att fota! Blir både avis och inspirerad! 😇

Roligt att se så många nya klubbar som ploppar upp! 
Hade jag inte varit en sån attans eremit så hade det kanske varit lattjo att hitta en klubb… 
Funderar på att göra något för er som driver klubb här på forumet, vi får se vad som händer med det. Måste tugga lite mer på idén först…

Ni är så kreativa och har sån fantasi! Älskar att läsa om vad ni saknar i spelet, hoppas ska komma till spelet eller hur ni hittar på olika sätt att spela spelet. 
Ni är grymma!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Marbi
1/25/19, 7:30 PM
#2

Håller med om att många är så duktiga på att ta fina bilder av sina hästar. Jag kämpar på men känner att det inte riktigt är min grej. 😓

molam
1/25/19, 9:16 PM
#3

tycker folk är så otroligt Duktiga på att ta bilder! Blir så inspirerad, och har Fantastiska förebilder i fotograferingen! =D

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Travis D
1/26/19, 11:42 PM
#4

Inte så roligt kanske men ganska komiskt. Blev påkörd av den lila bilen 7 ggr på samma dag (olyckshändelser 😅) Jag är ganska sådär lagom klantig 😂

molam
1/27/19, 1:50 AM
#5

#4 Råkade spränga mig själv och min häst med Dynamit… såååå i know the feeling xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Herveaux
1/27/19, 10:33 AM
#6

#4 #5 Been there, done that… 😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Maleficum
1/27/19, 11:44 AM
#7

#4 #5 #6 Tror nog alla gjort det någon gång under sin SSO karriär :P

Gick själv från datorn en gång när jag stod på åkern utanför Silvergladebyn och när jag kom tillbaka stod jag utanför mitt hemstall och jag fatta först noll tills jag insåg att jag blivit överkörd av skördetröskan så mycket att jag blev hemskickad.

Så det är väl alltid lite positivt att man inte är ensam om att "klanta sig" ibland ;)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Marbi
1/27/19, 7:20 PM
#8

Åh dom där skördetröskorna!!! Särskilt besvärliga när man kör Silverglade champet.  :)

s8x2n6
2/6/19, 9:18 PM
#9

Jag lyckades, efter att varit ensamvarg i närmare 6 år i spelet (inte haft spelkompisar och inte varit med i klubbar), hitta en härlig klubb att va med i förra året 😍 Roliga med det är att jag hittade klubben via detta forum! 😃

Googlade lite på Ydris här om dan och märkte återigen hur duktiga folk är på att göra edits, finns så många kreativa och begåvade personer i SSO-communityt 😍

Sen tycker jag att du Herveaux är en helt suverän Sajtvärd, detta forum är ett härligt ställe att kika in på, så tack för arbetet som du gör med sajten! 😉

silverfiisk
2/6/19, 9:23 PM
#10

Håller med #9. Du gör ett jättebra jobb Herveaux!

Herveaux
2/6/19, 9:29 PM
#11

Tack så jättemycket #9 och #10! 🤗
Kom precis in från en svinkall hundpromenad och så fina ord värmer gott i hjärtegropen! (Resten av kroppen får en balja te tina upp.🥶)

Håller med dig #9 SSO-communityt är verkligen proppat av talanger! Ska bli så spännande att se vad folk knåpar ihop för något till #IllBeThereChallenge.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Diiziz
2/8/19, 2:56 PM
#12

Jag hittade ett hemligt uppdrag! Har inga uppdrag kvar förutom fisket och arkeologin så det var kul att ha något att göra (:

//elliot

[MelliOO]
2/28/19, 5:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#13

Älskar när hästarna gör roliga miner eller roliga skutt. Det kan bli ganska konstigt ibland när man ska ta bild. Jag vet att det är ett spel och att hästarna inte rör sig precis som riktiga hästar, men jag tycker ändå det är kul att ta roliga bilder. 😂😍

Annons:
Maleficum
2/28/19, 10:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#14

Själv hade jag lite roligt åt att Daphne verkat glömt väskan och fick hålla i alla grejerna efter skötseln :P

Och bara för säkerhets skull så hade hon ju med allt även under räddningsuppdraget!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

s8x2n6
4/2/19, 9:05 PM
#15

Jag ÄLSKADE CarStable!! Önskar såå att det skulle finnas kvar 😂 tycker nog det varit den bästa 1a april i spelet hittills 😃

Maleficum
6/8/19, 12:54 PM
#16

Tänkte bumpa upp denna tråd. Kanske iof inte är så positivt men lyckades göra en jätteklantig sak igår :P

Hade ju suttit och slängt miljoner utrustnings delar man fått från Chaun, sen hade jag pockat ut saker jag samlat på mig från garderoben för att sälja (så jag kunde köpa upptäckarutrustningen hos Mica). Hade bla nå arkeologigrejer som var värda 3000 JS och tror ni inte jag slänger dem istället för att sälja! 😃 Vanans makt!

Det löste sig iaf för hade tillräckligt med SC för att kunna köpa resterande delar jag inte hade råd med att köpa för JS.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
6/8/19, 2:25 PM
#17

#16 Åh nej! Haha, ett mindre mirakel att jag inte gjort samma tabbe.🥵
Kul att u kunde köpa på dig lite nya fina saker iaf.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
6/8/19, 8:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Vet inte om nån annan sett de lustiga hästarna som bosatt sig i några av stallen! Här är en av isisarna i New Hill Crest.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Maleficum
6/8/19, 8:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Eller den osynliga nordisen i Gyllenbladen (som jag såg idag blivit synlig igen).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
6/8/19, 8:46 PM
#20

#18 #19 Dags att ta ett snack med Ydris kanske…?😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Maleficum
6/8/19, 10:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

#20 Jo, mötte en skum häst även på röda stigen! Min gissning är något buggit som kom i samband med nya utrustningen (eftersom den inte funkar på alla typer av hästar).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Maybe belle
6/11/19, 1:47 PM
#22

#18 sådär såg min häst ut 2018 när jag försökte göra vildhäst buggen! 😂

Upp till toppen
Annons: