Annons:
Etikettallmänt
Läst 686 ggr
[MelliOO]
1/28/19, 8:58 PM

Star rider...

Har alltid haft drömmen om att få bli star rider, och när det nu kom ett erbjudande 30% rea på star rider Lifetime, så ville jag jättegärna köpa det. Mina föräldrar sa först kanske och jag var nästan helt säker på att få det, men sen så plötsligt bestämde de sig för att jag inte fick köpa det, inte ens med egna pengar. Detta för att de tycker det är onödigt att betala för ett spel. Jag är så besviken, nu kan jag bara säga hejdå till star stable, eftersom det inte finns något mer att göra. Inga uppdrag, eller star coins. Har tröttnat på de två hästarna jag har, och kan bara vara i Fort Pinta och Moorland. 

Hoppas jag kan bli star rider senare i livet, eller om jag slutar spela helt..😭

Annons:
BokDuvan
1/28/19, 9:04 PM
#1

Känner lite som du, har spelat i flera år men är inte star rider, har utnyttjat varenda gratis sr period och alla sc koder jag hittat så är i lv 18 typ med 6 hästar så spela går men det är inte så kul, jag brukar hålla koll på ssos sociala medier o nyhetssidan, när det kommer något till oss gratisspelare loggar jag in och spelar, annars så låter jag bli att spela och loggar bara in ibland.

Herveaux
1/28/19, 9:06 PM
#2

Känner med dig! 

Du kan inte prata med dom om hur ni skulle kunna komma överens ändå? 
T ex om du gör den och den sysslan så kan du få (eller lägga egna pengar på) Star Rider som betalas månadsvis och om du sköter din del av ert avtal och fortfarande vill spela om X antal månader så köper dom Star Rider Lifetime åt dig eller låter dig köpa för egna pengar?

Du kan ju alltid be dom läsa avsnittet på SSO´s hemsida som vänder sig just till föräldrar:
https://www.starstable.com/se/parents
Jag tycker punkt 3 har flera bra argument till varför spelande kan vara riktigt nyttigt för unga. 👍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

silverfiisk
1/28/19, 11:10 PM
#3

Jag tycker att #2 gav bra förslag, och så kan du ju alltid önska dig en eller några månade Star Rider i födelsedagspresent och julklapp :)

[MelliOO]
1/29/19, 1:50 PM
#4

De vill inte att jag ska spela onlinespel.. Fattar inte varför…😭

silverfiisk
1/29/19, 2:07 PM
#5

#4 Som Herveaux sa, be dina föräldrar att läsa lite på StarStable's hemsida. Då kanske dom får en bättre uppfattning om vad det är för spel och ändrar sig :) Jag har dock viss förståelse för varför dom inte vill att du spelar online. Många kan tyvärr vara väldigt otrevliga när man gömmer sig bakom en skärm.

Upp till toppen
Annons: