Annons:
Etikettridklubbar
Läst 851 ggr
lisaerikssons
2/4/19, 4:26 PM

Klubbhemsida?

Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna då "Ridklubbar" inte kändes helt rätt.

Vad på en hemsida skulle få er att ansöka till en klubb?
Färger? Text?
Tänker inte länka Heroic Sisters nya hemsida riktigt än då klubben inte är uppstartad.
Men vill veta… bakgrunden är vit med svart text. Funkar det?
Eller är det väldigt tråkigt?

Lite input?

  • Redigerat 6/11/21, 11:00 AM av Herveaux
Annons:
seriös?
2/4/19, 4:38 PM
#1

Man går inte med i en klubb p g a hemsidan. Man går med i en klubb eftersom man vill lära känna medlemmarna.

silverfiisk
2/4/19, 4:43 PM
#2

Visst funkar det, men det är ju alltid lite roligare med färg. Det som skulle få mig att vilja ansöka till en klubb är att helhetsintrycket är ''proffsigt'' och seriöst. Jag vill ha lite info om klubben, vilka är ledarna, vad förväntar ni er av medlemmarna osv. Se till att läsa igenom det du skriver så att det inte är en massa upprepningar och stavfel överallt. Som sagt, färger kan göra sidan mer lockande, men då måste det vara färger som passar ihop och inte skär sig. 

Gör hemsidan som du själv tycker blir bra! Vill du ha svart och vitt så kör på det.

lisaerikssons
2/4/19, 4:43 PM
#3

Men givetvis är det så. Det var inte riktigt så jag menade. Men ju mer attraktivt intryck man får av en klubb (dvs hemsida inräknad) desto bättre är det väl. 

Givetvis menar jag inte nåt annat.

lisaerikssons
2/4/19, 4:58 PM
#4

Oj silverfisk såg inte ditt svar innan jag skickade iväg mitt. Haha… 

Tack för din input. Tar till mig allt :)

Eyebulb
2/10/19, 6:10 PM
#5

Vi har en liten flik på våran där man kan lära känna medlemmarna lite. Det tycker jag personligen är väldigt roligt även hos andra klubbar. Annars instämmer jag med Silverfisk

Upp till toppen
Annons: