Annons:
Etikettallmänt
Läst 1548 ggr
Herveaux
2/5/19, 9:15 PM

#IllBeThereChallenge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej StarFam!

Här kommer lite episka saker till #IllBeThereChallenge! Du måste inte använda några av dem (förutom själva låten så klart!) - men vi vill hjälpa dig att komma igång med några coola bilder!

Missade du tjuvtitten på Lisa Petersons första singel i julkalendern? Oroa dig inte, nu kan du lyssna på singeln ”I’ll Be There” när som helst på några kaféer i Jorvik City i Star Stable! För att fira detta bjuder vi in dig till att skapa en egen musikvideo för den – gå med i #IllBeThereChallenge! Vi kommer att välja ut några höjdpunkter för att visa i vår egen spellista till låten. Fortsätt att hålla koll på det här inlägget, för på torsdag den 7 februari så kommer vi lägga till något särskilt som du kan använda till din video om du vill!

Läs hela inlägget på Star Stables hemsida här:
https://www.starstable.com/se/article/6528


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
ThatPie
2/5/19, 9:52 PM
#1

Agh, har inte bestämt mig ifall jag tänker delta eller inte. Antar att jag får vänta tills på torsdag och se ifall det materialet de lägger upp då skulle bli till någon hjälp.

Herveaux
2/7/19, 5:27 PM
#2

Nu har artikeln på SSO´s hemsida uppdaterats med fler saker som kan hjälpa ert skapande på traven. 😉


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: