star-stable-online

Stenhuggarens valv??

2019-02-08 15:54 #0 av: Elink1234

Vart Ă€r det?😅 Ă€r helt vilse, nĂ„gon som har koordinaterna?

AnmÀl
2019-02-08 16:41 #1 av: akvarium123

HÀr Àr en till som inte hittade dit i början men nu sÄ jag kan vÀgen lite bÀttre nu. Men det tar ju 5 min extra för mig dÄ jag ska försöka komma ihÄg den rÀtta vÀgenSkrattar

AnmÀl
2019-02-08 19:28 #2 av: silverfiisk

Jag hade ocksÄ problem att hitta det. Koordinaterna Àr X: 391, Y: 54

Du kan söka pÄ ''stonecutters vault'' pÄ youtube sÄ hittar du filmer pÄ hur man tar sig dit :)

AnmÀl
2019-02-09 08:31 #3 av: majper33

Hej! De rÀtta koordinaterna (red dit) Àr X: 391 Y: 53.

Vill du ha hjÀlp att komma dit? LÀs hÀr!

Kolla först pÄ bilden jag har laddat upp, rid till koordinaterna X: 357 Y: 57.

DĂ„ befinner du dig pĂ„ en vĂ€g som nu ska svĂ€nga (om du har riktningen österut) DĂ„ nĂ€r den delar sig sĂ„ följer du inte med den! Du fortsĂ€tter rakt fram i en dal. Om du kollar uppĂ„t hela tiden sĂ„ kan du se en stenbro som i Fort Pinta. DĂ„ Ă€r du pĂ„ rĂ€tt spĂ„r. Rider du kanske 15 sek lĂ€ngre fram sĂ„ Ă€r du inne i de frusna dimmornas dal. (tror jag att det heter) Sen eftersom det Ă€r sĂ„ glest dĂ€r och öppet, sĂ„ Ă€r det inte sĂ„ svĂ„rt att hitta vĂ€gen. Rid bara mot koordinaterna. (Men det finns en massa stenar pĂ„ vĂ€nster sida sĂ„ jag rekommenderar att springa igenom den tĂ€ta skogen. Sen Ă€r du framme! Vill du ytligare hjĂ€lp sĂ„ kan du kontakta mig! 

AnmÀl

Bli medlem pÄ iFokus

För att kunna delta i diskussionen mÄste du bli medlem pÄ iFokus. Det gÄr snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgÄng till över 300 sajter.