Annons:
Etikettridklubbar-sökes
Läst 1085 ggr
Annno88
2/11/19, 1:06 PM

Söker ridklubb för äldre

Hej! Jag är 30 år och har för ett tag sedan startat ett nytt konto på SSO. Jag har än så länge kommit till level 9 och söker nu en seriös ridklubb för äldre spelare. Jag ser gärna att klubben har åtminstone 18årsgräns och är rätt så kravlös. Jag har inga ambitioner att bli ridlärare eller klubbledare utan söker en klubb med bra gemenskap med vuxna spelare, samt tillfällen att vara med på event kanske 1-2 gånger per vecka i den mån jag kan vara online under eventen. Jag heter Blanka Axeton i spelet och finns på Ice Cream Jungle för närvarande, men kan byta server för "rätt" klubb.

  • Redigerat 6/11/21, 8:23 AM av Herveaux
Annons:
molam
2/11/19, 4:37 PM
#1

Vår klubb är toppen! vi är 18+ men dom flesta är 20+, vi finns på Marshmallow Clouds men planerar att byta till Air Star nu när servern är Klubbledaren är24, jag är 24 två medlemmr till är 24, sen har vi nån som är 25 och några som är 18 ^^ Vi släpper dock endast in på söndagar, men kan nog prata lite med ledaren och se om vi kan göra ett undantag om du är intresserad ^^

Här kan du läsa lite mer ^^
https://ssogoldqueens.weebly.com/

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2/11/19, 4:40 PM
#2

KAnske ska säga att det vi är en rätt kravlös grupp och satsar stenhårt på gemenskapen, vi har en SC grupp som är frivillig att vara med i Men mycket bra för gemenskapen, sen har vi krav för Discord inför möten och event, har event 2 gånger i veckan och möte varje söndag =) inga krav på att vara med på visst många event ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annno88
2/11/19, 5:16 PM
#3

Har bara tagit en snabb titt på hemsidan, ser ut som en väldigt bra klubb so far. Tror du inte leveln kan bli ett problem? Såg att klubben hade levelgräns på 14, jag är bara på 9 än så länge.  Ska självklart läsa på lite mer om klubben.

Annno88
2/11/19, 5:55 PM
#4

#2 Måste fråga om månadens mästare. Måste alla medlemmar verkligen betala några kronor per månad till den som vinner? Jag har inte lust att vara ed i en ridklubb som ska kosta pengar på riktigt (mer än Star Rider redan kostar).

molam
2/11/19, 6:01 PM
#5

Vi har endast satt den levelgränsen pga klubboutfiten, det är saker man inte kan köpa förrän level 14/15 nämligen ^^ MEn det är inget måste att man har varken klubboutfit eller häst nu nu nu, inte ens våran klubbledare har klubbhästen ännu liksom xD Levelgränsen är vi inte så hårda på, endast Ålder och Dc-kravet är vi hårda på.  Är man bara medveten om att man kanske inte kan vara med på alla event beroende på var dom hålls så är leveln absolut inget problem liksom =)  Vi hade en på level 6 med i klubben, eller om det var level 7, men hennes privatliv kom i vägen så hon droppade ut

Discord kravet är för eventen, dom hålls i discord, MEn det är inget tvång att prata heller, utan bara lyssna, Sen vill vi ha en seriös grupp, så 18+ gränsen är vi också stenhårda på

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
2/11/19, 6:02 PM
#6

#4 Nää, det är en rolig morot liksom! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
molam
2/11/19, 7:41 PM
#7

Eller alltså, det är en morot för att fler ska vistas på eventen, även om det inte är ett krav, men ju mer ju bättre känner vi, men det handlar om kanske 2 kronor i månaden, antagligen mindre när klubben blir ännu större, vill man dock inte det, så får man väl helt enkelt skippa månadens mästare ^^

Så jag menar, läste och insåg att det såg fel ut.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

s8x2n6
2/14/19, 12:58 AM
#8

Om du ännu inte bestämt dig för klubb, så kan jag varmt rekommendera Walking Wombats. Vi har 16 år gräns. Klubbägare och ledarna är alla 20+ och vi satsar på att ha en mogen och sjysst grupp. Vi är inte en jättestor klubb, kanske något inaktiva emellanåt, men vi har aktivt kontakt via Discord. Vi ledare har också satsat på att få igång regulära event nu, och planen är att fortsätta så också. 😉 Inget eventkrav, vi vet att irl-livet kommer i första hand. Du kan läsa mer om oss på https://walkingwombats.wixsite.com/walkingwombats eller kika in på vår instagram @walkingwombats 😃

Icewolf88
2/14/19, 1:31 AM
#9

Här är en annan toppen klubb på Marshmallow Clouds! https://enchantedscarecrows.weebly.com/ Den är super mysig och vi alla är väldigt nära, som en liten familj. Vi har lite event då och då, men det finns inga krav att man måste vara med.

Den är lätt den bästa klubben som jag någonsin har varit med i ❤️

Annno88
2/14/19, 2:57 PM
#10

#8 Va roligt att du nämner Walking Wombats, jag har faktiskt skickat en ansökan dit men inte fått svar än :)

s8x2n6
2/14/19, 9:45 PM
#11

#10 ser men på! 😃 kan ta en litet tag för klubbägaren att hinna gå igenom ansökningar, men snart så bör du få svar! Om du undrar nåt mer om WW kan du skicka pm till mig här på iFokus.🙂

Upp till toppen
Annons: