Annons:
Etikettallmänt
Läst 1568 ggr
Musse-Pigg
2019-02-21 18:33

Uppdrag sommarhus

Jag har 2 st gubbar en i level 18, 1/3 till level 19 och en gubbe i level 17 bara kommit en bit till level 18. Ingen av dessa har jag kommit in i epona med.

Båda har jag öppnat dinodalen och Gyllneåsarnas dal.

Gubben jag är i level 18 har jag gjort alla uppdrag. Är inte klar med rob och bob när bob trillar ur båten.  Är beundrad med GED jarlaheim kontoret. Och lämnat rapport till Herman. Är populär i dinodalen och gjort alla uppdrag jag haft där.

Har ett uppdrag med James och drömmar jag ska göra där ödesryttarna är med, har detta att göra med att jag ska på sommarhus uppdraget? (Annars vill jag inte ha spoilers) 

Gubben jag är level 17  samma som ovan fast inte gjort alla uppdrag i dinodalen.  Har inte gjort alla uppdrag på denna så kanske har missat något. 

Kan det vara en bugg? Eller hur kan jag vara i level 18 och gjort alla uppdrag och inte få sommarstuga uppdraget?

Annons:
Herveaux
2019-02-21 19:01
#1

Du har ju inte gjort alla uppdrag och därför inte fått igång dom kedjor som leder till Epona än. Det är hopplöst att hålla koll på vilka uppdrag som triggar vilka så kämpa på med uppdrag och rykten så kommer Epona-uppdragne snart ska du se!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: