Annons:
Etikettridklubbar-reklam
Läst 1575 ggr
PrinsessanShini
2/27/19, 11:48 PM

Klubb för personer med psykisk ohälsa

Hej på er! 

Jag har precis startat en klubb på Marshmallow Clouds (jag kan tänka mig att byta server beroende på vart de intresserade befinner sig). Klubben heter Crystal Woods Tribe och är en klubb för lite äldre spelare, dvs 18 år och uppåt. Just nu är det bara jag i klubben så den är inte aktiv än, event och liknande kommer dra igång när vi är några stycken som kan delta. Tills dess kommer klubben fokusera på gemenskap och att umgås. Det kommer aldrig finnas krav på eventdeltagande och liknande i klubben, den är till för att man ska ha roligt med sina vänner. 

En stor del av klubben kommer också handla om psykisk ohälsa då jag själv lider av det och tyckte att det fattades. Det är alltså högt i tak i chatterna och man ska kunna prata ut, diskutera och stötta varandra. Man behöver inte lida av psykisk ohälsa för att gå med i klubben, men man ska ha en viss förståelse för att det måste få ta plats och få diskuteras om det kommer upp. 

Klubbens hemsida är under uppbyggnad men jag har börjat litegrann: https://leiadeerforest.wixsite.com/ssocwt

Är ni intresserade så kan ni breva mig i spelet, eller skriva ett privat meddelande här och berätta lite om er själva så fixar vi insläpp! Ingen riktig ansökan behövs. 

Kram Leia Deerforest

  • Redigerat 6/11/21, 8:22 AM av Herveaux
Annons:
Upp till toppen
Annons: