Annons:
Etiketthjälp
Läst 1032 ggr
TiffSW
3/2/19, 4:18 PM

Hjälp ang. Lifetime!

Hej, jag funderar på om jag ska köpa Lifetime Star Rider men jag behöver hjälp.

Ska jag köpa LT till mitt nuvarande konto som är i level 18 och har 5 hästar eller ska jag göra ett nytt konto och köpa LT där istället?

Tacksam för hjälp!

Annons:
ThatPie
3/2/19, 5:36 PM
#1

Ja det bestämmer väll du bäst? Trivs du med det kontot du har nu? Om inte kör på ett nytt. Själv skulle jag tagit det gamla då du har massa kläder, erfarenhet, hästar, sc och dess like redan på det. Ett helt nytt konto behöver lika mycket jobb och tid du lagt ner på det gamla.

Alvirpo
3/3/19, 7:07 PM
#2

Fast å andra sidan, så börjar du ett helt nytt konto får du börja om med alla uppdrag och får mycket mer skoj att göra! Tänker att med ett konto på lvl 18 så finns det inte så jättemycket kvar att göra just nu, utan du kommer inom en snar framtid ha gjort alla uppdrag som finns och bara få sitta och vänta på onsdagsuppdateringarna. Och det är ju inget fel med det såklart, bara ganska tråkigt, så själv skulle jag tycka det var roligare att få göra allt från början. Men som #1 sa, så ska du självklart välja det du tror du kommer trivas med. Finns ju absolut fördelar med båda.

Sxne
3/4/19, 11:58 AM
#3

Om du känner att du är helt 100 nöjd med det kontot du har nu, så tycker jag såklart du ska välja att skaffa Life time till det kontot.

Men känner du dig minsta tveksam kanske du ska göra ett nytt konto med en ny fräsch start? :) Och sedan som #2 säger, så får du ju även mycket mera att göra om du skaffar ett nytt konto.

Upp till toppen
Annons: