Annons:
Etikettallmänt
Läst 1111 ggr
[Erica. Lundstrom]
2019-03-02 22:01

tillbaka på SSO

HEJ!

jo, haha. Nu har jag börjat spela SSO igen, efter ett läängre uppehåll med ngn titt in ibland. Sist jag spelade "kontinuerligt" var på den "goda tiden "När star rider koder följde med i min häst tidningar å de var ett tag sen, typ när jag gick i 6 an ksk det var sist? (iaf lääänge sen) är 16 nu å går nian heh. Men ska få bli lifetime star rider imorgon :) (haha vill ha ngt att göra så)

Iaf, då det var länge sen jag spelat å inte vart så aktiv å hålla koll på uppdateringar osv, undrar jag över "de stora "nyheterna å det, senaste åren. (har inte vart in i det där nya nedanför området vid firgrove, men på (ponnyön) osv. 

Om någon har tid å lust å skriva XD

Annons:
Herveaux
2019-03-02 22:43
#1

Välkommen tillbaka till Jorvik! 👋

Här är en tråd som handlade om samma sak:
https://starstable.ifokus.se/discussions/5c46eab68e0e74479c8f3453-sso-hant-sen-2014?participating-3


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Sxne
2019-03-04 11:56
#2

Huvuduppdragen har kommit igång och man kan nu rädda Anne. Har själv spelat sedan 2012 & efter alla år som gick så trodde jag aldrig man skulle få rädda henne. Men nu så, några år senare så går det! 😎

Vilken server spelar du på? Spelar du på Marshmallow Clouds så kan du gärna adda mig som vän om du känner för det, har själv inte så många vänner som spelar då jag tog några års uppehåll jag också haha, och nu så har mina vänner vuxit ''ifrån'' Starstable under dom senaste åren, så dom har tappat intresset helt enkelt haha. :)

Heter i alla fall Nathalie Slowdawn! :)

Och välkommen tillbaka till spelet!

[Erica. Lundstrom]
2019-03-04 12:42
#3

Haha, Försök typ beta av de gula uppdragen allteftersom 😂 men tagit mig in i det där nya stället, typ mistfall? Kan kolla ikväll vilken server jag spelar på =

[Erica. Lundstrom]
2019-03-04 12:43
#4

Tack btw för svaren😂 tror jag börjar komma in ny igen. Haha… På en dag-bränt typ 1000 sc😂 köpte en trakhenare(ingen aning om stavning) å lite saker. Tänk försöka spara t islandshäst nu eller så.

Sxne
2019-03-04 12:51
#5

Haha önskar jag var en spara, men så fort jag har lite starcoins så försvinner dom på 5 sek… 😃

Gör så! 😎

Upp till toppen
Annons: