Annons:
Etikettallmänt
Läst 1314 ggr
Sxne
2019-03-04 14:19

Favorit region?

Av de 7 stora regioner som finns, vilken är din favorit? 😎

Min stora favorit är Sydhoven. 

Jag har alltid fascinerats av ön sedan den kom tillgänglig för oss spelare.

Jag älskar verkligen naturen, lugnet, musiken & vildhästarna som springer omkring på ön.

Så jag har sedan länge velat ha mitt hemstall där. Så när jag gjort klart uppdragen med ranchen så var det rent självklart att jag skulle ha mitt hemstall där!

- Nathalie Slowdawn

  • Redigerat 2021-06-11 06:50 av Herveaux
Annons:
Morötterna
2019-03-04 16:35
#1

Mitt är helt klar Mistfall men naturen, men håller mig till vingården med hemstall då jag oftast levler och tränar in olika hopp/dressyr program och tycker det är smidigt att ha så mycket tävlingar i närheten, även att ridhuset tar typ 1 min (max) att rida till😃

Morötterna
2019-03-04 16:36
#2

"med naturen" ska det såklart stå

Maleficum
2019-03-04 16:55
#3

Älskar Västkobbens fiskeby (då den påminner mig om västkusten som jag älskar) så har mitt hemstall där såklart! Men tycker alla områden har sin charm och tjusning!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2019-03-04 17:01
#4

#3 Nämen, är vi stallkompisar? 😃
(Sorry om du har hört den förut, har minne som en jag-vet-inte-vad…)

När jag kom in i Gyllenåsarna och ut till Gyllenbladet så kom jag hem. Punkt.
Älskar höst-temat och närheten till havet. Kan knappt vänta tills det är dags för GÅD att få en make-over.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
2019-03-04 17:06
#5

#4 Tror du nämnde för länge sen (när jag började spela och börja komma i tankar att flytta från Moorland stallet) att du var uppstallad där :)

Kan bara hålla med! Kändes som man äntligen var hemma! (även om jag flytta till Dundull en period när området var nytt och man hade massa uppdrag att göra där).

Hoppas bara dem inte gör det allt för oigenkännligt.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Vrilen
2019-03-04 17:30
#6

Har bott i Dundull sen området kom till spelet men måste nog flytta till GÅD snart, trivs allra bäst där! Flyttade därifrån när man inte kunde ta transporten över hela Jorvik men nu kan man ju det så nu ska det flyttas!

Annons:
s8x2n6
2019-04-02 21:13
#7

Har en förkärlek till Silverglade, där allt började ❤️ är bosatt på vingården sen länge tillbaka. Va i Valedale ett tag när jag hade massa uppdrag i dino men ingen transport dit. ÅH så skönt det var när jag flyttade tillbaka igen, det var verkligen som att komma hem!

Alessie
2019-04-03 17:06
#8

Det måste vara Silverglade… Jag älskar varenda liten bit av Jorvik men Silverglade är, som #7 säger, där allting började. Det känns magiskt med slottet och fälten och den allmänt gamla känslan. Jag kommer ihåg hur det kändes första gången jag red in där och såg slottet och byn och Steves gård. Och musiken❤️

Upp till toppen
Annons: