Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1049 ggr
Herveaux
2019-03-06 13:48

Veckans Uppdatering - v. 10

**Den resande klädmarknaden är tillbaka!
**Hej StarFam! Många har frågat efter den resande klädmarknaden som dykt upp på Jorvik några gånger tidigare - och nu är den tillbaka igen! Se till att besöka marknadsplatsen innan marknaden reser vidare igen nästa onsdag.

**Den resande klädmarknaden
**Som vi har längtat efter denna speciella marknad! Här kan du köpa vackra träns, en mängd häftiga sadelväskor och lite coola kläder som inte går att få tag på någon annanstans på Jorvik. Här hittar du även en väldigt efterfrågad modell på glasögon i fyra olika färger!

Vid marknaden hittar ni bland annat:
★ Tio nya sadelväskor
★ Fyra nya glasögon
★ Nya coola westernkläder
★ Och mängder av återkommande favoriter!

**Klädmarknadens Pintoaraber!
**Vid klädmarknaden kan ni köpa tre vackra pintoaraber, kompletta med varsitt utrustningsset! Pintoaraberna kostar vanligtvis 969 Star Coins, men dessa tre hästar kostar 750 Star Coins var - och dessutom får ni med den utrustning de har på sig utan extra kostnad! Dessa hästar är tillgängliga fram till nästa onsdag och du måste ha nått level 11 för att kunna köpa dem.

_OBS! Om ni köper dessa hästar på andra ställen i spelet kostar de fortfarande 969 Star Coins.

_**Bonusbutiken
**Ett nytt föremål finns tillgängligt i Moorlands Bonusbutik för alla er som blivit Star Rider med engångsbetalning!

Hästmarknaden
Hästmarknaden är öppen i Fort Pinta.

Vi hörs snart igen!

Kramar från SSO-teamet ♥

_Text: https://www.starstable.com/se/article/6613_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Morötterna
2019-03-06 15:27
#1

Vart är marknaden? :(

Morötterna
2019-03-06 15:27
#2

(:*

Herveaux
2019-03-06 15:31
#3

#1 På samma ställe som Ferdinands Hästmarknad är när den besöker Silverglade, ganska nära Steves gård. Hojta om du vill ha koordinater!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Morötterna
2019-03-06 15:47
#4

#3 tack :D

Förresten, hur ser man kordinater?🤔

Herveaux
2019-03-06 16:04
#5

#4 👍

Öppna kartan (antingen genom att dubbelklicka på runda kartan i hörnet eller tryck på tangenten "M".) I kartans nedre högra hörn ser du koordinaterna för vart du står just nu och om du rör pilen (musmarkören) över kartan så ser du koordinaterna för den plats pilen (musmarkören) pekar på. 
Jag ska skriva en artikel här på forumet om hur koordinater funkar och hur man "läser" dom. 🤓Dom kan vara riktigt fiffiga bara man lär sig hur det funkar.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Morötterna
2019-03-06 18:55
#6

#5 skulle va jätte kul :) Failade på ett matte prov får ngr veckor sedan om just kordinat system haha. Blandar alltid (innan det) ihop Y och X axeln xD

Annons:
Herveaux
2019-03-06 19:04
#7

#6 Välkommen i klubben!🥵 
Min artikel kan nog hjälpa mig själv också… Förhoppningsvis. 😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[MelliOO]
2019-03-07 15:22
#8

Så trist att jag inte är star rider! 😕

Maleficum
2019-03-08 00:59
#9

Är så glad en Clydesdale kom till appen också! Nu kanske jag faktiskt skaffar mig en (åtminstone levla upp en så den är redo ;))

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Upp till toppen
Annons: