Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1536 ggr
Herveaux
3/13/19, 1:49 PM

Veckans Uppdatering - v. 11

**Den uppdaterade Chincoteagueponnyn!
**Hej StarFam! Det är dags för en gammal go hästras att få sig en välförtjänt uppdatering för att erövra Jorviks tävlingsspår!

**Chincoteagueponnyn
**Denna härst är lika lätt att älska som dess namn är svårt att stava! Denna coola ponnyras härstammar från USA, men har blivit väldigt populär bland alla sorters hästmänniskor här på Jorvik. De är särskilt populära för sina många olika färger, samt sin lilla storlek samtidigt som de fortfarande liknar stora hästar, och dessutom är de kända som snabba tävlingshästar på Jorvik! Dessa snabba hästar är dock kända för deras grumpna temperament - men vem skulle inte vilja ha ponnyversionen av Grumpy Cat i sitt stall?

★ Vad är det för ras?
Den uppdaterade Cincoteagueponnyn!
★ Var kan jag köpa den?
En av ponnyerna finns i Fort Pinta medan de andra två går att hitta på Sydhovens gård.
★ Hur mycket kostar den?
700 Star Coins.
★ Vilken level måste jag ha nått?
Level 7 - vilket betyder att du kan köpa hästen direkt då du kommer till Sydhovens halvö! Ponnyn i Fort Pinta kan du köpa redan från level 1.
★ Behöver jag något särskilt rykte?
Nope!
★ Vilka färger kan jag välja mellan?
Den här gången har vi en linfuxskäck, en cremello och en svartskäck. Det kommer förstås fler vackra färger i framtiden!

**Wow, vad har hänt i ridhuset?
**Baronessan har övervakat alla renoveringar och ändringar som skett runt om Jorvik på sistone och en dag bestämde hon sig för att ta sig en ny titt på tävlingarna i hennes ridhus. Vi vet inte hur lång tid det tog för stackars Linn att byta ut alla hinder - men varenda en av de gamla bommarna på hindrena i de tre tävlingarna i ridhuset är utbytta mot nya, fräscha bommar i roliga färger. Det finns ingen bättre första anhalt för dig som ska levla din nya Chincoteague!

**Hästmarknaden
**Hästmarknaden är stängd denna vecka.

Ha en grym vecka!

Kramar från ert SSO-team ♥

_Text: https://www.starstable.com/se/article/6644_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Morötterna
3/13/19, 2:14 PM
#1

Jaaa! En ny uppdatering på ridhuset!! Längtar tills jag kommer hem nu :)

Vrilen
3/13/19, 2:34 PM
#2

Köpte en av dom, detta va dom tre av sex jag tyckte lite mindre om men kommer köpa fler när nästa omgång kommer!

ThatPie
3/13/19, 3:35 PM
#3

Sitter och uppdaterar alla uppdateringar på Jorvikipedia och kan meddela detta lilla fun fact: De första Chincoteague ponnyna (gamla modellen) kom för nästan exakt 4 år sedan! Bara tre dagar ifrån, gamla modellen kom den 11 mars 2015 :)

Herveaux
3/13/19, 4:05 PM
#4

#3 Men vet du vad? Teasern för nya Chincosarna kom på 4-årsdagen! 😂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ThatPie
3/13/19, 5:34 PM
#5

#4 Ohhh!! Känns som att sso tänk till där!

Herveaux
3/13/19, 7:35 PM
#6

#5 Eller hur!😉


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Upp till toppen
Annons: