Annons:
Etiketterallmäntridklubbar
Läst 1673 ggr
molam
2019-04-18 00:28

Klubb ska lösas upp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon verkar det som att min klubb ska lösas upp, jag är verkligen ingen klubbmänniska Denna klubb är den enda jag trivts i… vad är lättast för att slippa massa jobbiga klubbinbjudningar?

1. Ignorera skiten ur alla klubbinbjudningar
2. Göra en egen klubb med bara mig som medlem
3. Hoppa från klubb till klubb för att hitta den som passar mig
4. Sluta spela helt och hållet
5. Nått annat? vad gör ni klubblösa därute?

Servern är Airstar, och jag har hört att klubbinbjudningarna bara rasslar in där c-c

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

  • Redigerat 2021-06-11 10:56 av Herveaux
Annons:
Sugar Mist
2019-04-18 00:49
#1

Jag är klubblös nu efter att ha varit i en klubb i två år, och SSO har ju infört en såndär knapp som gör att man inte ser klubbinbjudningar, så brukar ha den(plus grupp och väninbjudningar) ikryssad när jag springer runt :)

-

Herveaux
2019-04-18 07:17
#2

Jag kör på punkt 1. eller som #1 skriver. 👍
Hoppas du hittar en ny klubb du trivs med.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Marbi
2019-04-18 09:18
#3

Jag har startat en egen klubb (gick ur den jag var medlem i tidigare) där bara jag är medlem för båda mina konton. :) Jag skulle vilja vara med i en klubb med flera medlemmar bara för att göra dom aktiviteter man måste vara en grupp för att göra men då blir det så mycket annat som följer med som jag inte klarar i längden. För mycket regler, utrustningar och hästar som man ska ha lika. Jag vill känna mig fri men ändå ha gemenskap och det verkar inte fungera ihop så då får jag vara ensam.

molam
2019-04-18 13:54
#4

#3 Lite så jag funderar med, älskar denna klubben (hoppas hoppas att nån vill ta över den så den kan finnas kvar) men om den inte för det så skulle jag vilja ha buddies för div grupp uppdrag, men är verkligen verkligen inte en direkt klubb person, så har stora issues med att kanske behöva vara med i en annan klubb, tror jag skulle bli utkastat ur så många, just för att jag är så sjukt dålig på att vasra med i klubbar xD

#1 visst3e inte ens att det finns en sån knapp! 😮 kanske finns hopp ändå!! 😃

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Maleficum
2019-04-18 18:51
#5

Själv är jag med i en sjukt inaktiv grupp just nu :P Har funderat på att byta klubb just för att få personer att göra gruppuppdrag och sånt med men vill inte ha alla krav på mig att man måste vara med på massa saker och ha massa klubboutfits och specialhästar och grejer som de flesta klubbar verkar vilja ha så jag håller fast i "min" inaktiva grupp bara för att slippa alla inbjudningar och grejer.

(Den är dock på MC servern, annars tror jag klubbledaren är inloggad ibland så du kanske kunde ha bett om att bli medlem bara för att slippa inbjudningar).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

ThatPie
2019-04-22 09:56
#6

Vet precis problemet du har. Var klubblös i många år (på just AS) och vet hur aggressiva de flesta är där med inbjudningar och dess like. Detta var då innan knappen för att blockera sådant fanns. Nu är jag, precis som #5 med i en inaktiv klubb, men för mig passar det väldigt bra. Dels för att jag själv är väldigt inaktiv men även för att jag inte vill lämna klubben (är klubbledare) då många andra också är på en paus och fortfarande med. Skulle kunna höra med klubbägare ifall det är okej för dig att gå med ett tag innan du hittar något mer permanent, tror inte att hon skulle ha något emot det :)

Annons:
molam
2019-04-22 19:33
#7

Det löste sig! en annan i klubben tog bara över! =D

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: