Annons:
Etikettvänner-sökes
Läst 600 ggr
WildaDrops
4/22/19, 5:35 PM

Ny dedikerad vuxen-spelare

Jag har nyligen börjat spela star stable.  Känner mig lite vilsen bland alla unga spelare. Någon vänlig vuxen spelare som vill bli vän med en som dedikerat jobbar på att spela sig uppåt i lvl? 

Spelar just nu på servern Ice Cream Jungle

Användarnamn Vilda Winterwin

Tidigare topp spelare på Howrse så vet vad onlinespel innebär. För lite mer information är jag fd -92.

  • Redigerat 6/11/21, 10:55 AM av Herveaux
Annons:
Marbi
4/22/19, 7:33 PM
#1

Hej . Jag finns också på IceCreamJungle och heter Blanka Woodmountain där. Är nog bland dom äldsta som spelar tror jag. :) Hjälper dig gärna om jag kan.

molam
4/22/19, 7:34 PM
#2

Åhh vad tråkigt att du är på ICJ, jag är 94a, men finns på AS xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

siizzlinboogie
4/23/19, 8:52 PM
#3

Finns på IceCreamJungle jag också, är visserligen bara 97:a men ändå :) Heter Autumn Wolffield på sso :)

WildaDrops
4/24/19, 8:46 AM
#4

Vad trevligt att få svar :) 

Är det någon av er som är online en del i spelet? Har inget som håller mig till servern, så kan byta om det är någon som är aktiv.

siizzlinboogie
4/24/19, 9:08 AM
#5

Jag är aktiv varje dag på ICJ :)

Marbi
4/24/19, 9:43 AM
#6

Jag är inne i stort sett varje kväll efter kl. 18. Har Moorland som hemstall och vi kan ses där, eller där du har ditt hemstall,  om du vill. Bestäm en tid som passar dig om du tycker att det är OK.

Annons:
Vrilen
4/24/19, 2:34 PM
#7

Är i och försäg 04 men har spelat sen 2013  så är det något du undrar om spelet är det bara att fråga mig  😃 Är också på ICJ

Amephyst
4/25/19, 7:00 PM
#8

Jag är också en 92:a :D Har mitt hemstall i Moorland på Ice cream jungle, min användare är Virginie Silverhearth

Upp till toppen
Annons: